نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
بین الملل

وقتی ترامپ درس عبرت نمی گیرد

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
وقتی ترامپ درس عبرت نمی گیرد

باشگاه خبرنگاران/ رئيس‌جمهور آمريکا که مبتلا به ويروس کروناست، به محض ورود به کاخ سفيد براي گرفتن عکس يادگاري ماسک خود را برداشت.
 
به گزارش  شبکه خبري سي ان ان، دونالد ترامپ که مطلقا سر سازگاري با پذيرش حقيقتي که بيش از ۷ ميليون آمريکايي را گرفتار و اسفناک‌تر از آن وراي ۲۰۰ هزار نفر را راهي بيمارستان کرده است، ندارد، حتي پس از ابتلا به کرونا در جهت بي اهميت جلوه دادن اين بيماري تلاش مي‌کند.

رئيس جمهور آمريکا که شب گذشته بيمارستان والتر ريد را به مقصد کاخ سفيد، که اين روز‌ها به کانون شيوع کرونا بدل شده، ترک کرد، پيش از ترخيص آمريکايي‌ها را ترغيب کرد از ويروس کرونا نهراسند و اجازه ندهند که اين ويروس بر زندگي آن‌ها چيره شود. البته مفهوم توصيه‌هاي ترامپ را نمي‌تواند دعوت او از مردم به رعايت دستوالعمل‌هاي بهداشتي تلقي کرد و بيشتر به تلاشي در جهت دست کم انگاشتن ويروس کرونا مي‌نمايد.

او در سخناني اعلام کرد: ما برمي گرديم، ما به کار خود برمي گرديم. من به عنوان رهبر شما اينکار را انجام دادم. مي‌دانستم اينکار خطر دارد، اما مجبور به انجام آن شدم. حال من بهتر شده و شايد مصونيت داشته باشم.

از روز جمعه تاکنون نزديک به ۹ نفر از حلقه نزديکان ترامپ ابتلاي خود به ويروس کرونا را اعلام کرده اند. تازه‌ترين مورد آن سخنگوي مطبوعاتي کاخ سفيد است که شب گذشته اعلام کرد به ويروس کرونا مبتلا شده است.

رئيس جمهور آمريکا روز يکشنبه نيز با نقض دستورالعمل‌هاي بهداشتي به علت ديدار با حاميانش در بيرون از بيمارستاني که در آن به علت ابتلا به ويروس کرونا تحت درمان است، با واکنش شديد جامعه پزشکي مواجه شد.

ترامپ هنگام حضور کوتاهش خارج از مرکز پزشکي نظامي والتر ريد در نزديکي واشنگتن، در داخل خودرو ضدگلوله اش دست تکان مي‌داد و ماسک بر صورت داشت. به نظر مي‌رسيد اين حضور کوتاه براي نشان دادن بهبود وضع سلامتي او پس از پيام‌هاي گيج‌کننده پزشکانش برنامه ريزي شده بود.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره