نماد آخرین خبر

پلوسی خطاب به ترامپ: ویروس را سیاسی نکنید

منبع
تسنيم
بروزرسانی
پلوسی خطاب به ترامپ: ویروس را سیاسی نکنید

تسنيم/ رئيس مجلس نمايندگان آمريکا بار ديگر سياست‌هاي ترامپ در زمينه مقابله با ويروس کرونا را به باد انتقاد گرفت.

به نقل از رويترز، نانسي پلوسي رئيس مجلس نمايندگان آمريکا دوشنبه در اظهاراتي گفت: دونالد ترامپ هيچ پايه و اساسي براي ادعا کردن در زمينه پيروزي در مقابله با بحران ويروس کرونا ندارد و سياست هاي وي جان و زندگي مردم آمريکا را به شدت به خطر انداخته است.

پلوسي در ادامه افزود: او نبايد با ويروس کرونا برخورد سياسي کند تا اين طور وانمود نمايد که بر اين ويروس غلبه کرده است آن هم به اين دليل که سياست هاي خوبي اتخاذ نموده است. در واقع سياست هاي ترامپ به شدت براي کشور ما مخرب و خطرناک بوده است.

ترامپ روز دوشنبه با تصميم پزشکان از بيمارستان نظامي والتر ريد مرخص شده است. وي 3 روز گذشته را به خاطر ابتلا به ويروس کرونا تحت درمان بود.

پلوسي در ادام ضمن انتقاد از عدم اجراي کامل پروتکل هاي بهداشتي در کاخ سفيد، تاکيد کرد: ابتلاي تعدادي از مشاوران و دستياران ترامپ به ويروس کرونا نشانگر اين واقعيت است که پروتکل هاي بهداشتي در کاخ سفيد کارايي لازم را نداشته است.

ترامپ پس از ترخيص از بيمارستان خطاب به مردم آمريکا گفته است که از ويروس کرونا هراس و ترس نداشته باشند و اجازه ندهند ترس و نگراني از اين ويروس بر آنها غلبه کند.

ويروس کرونا تاکنون بيش از 7.4 ميليون نفر در آمريکا را آلوده کرده و جان 210 هزار نفر را گرفته است.

دموکرات ها به شدت از سياست هاي دولت ترامپ در مقابله با اين بحران بهداشت و سلامت انتقاد کرده‌اند.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar