نماد آخرین خبر

فروش سکه یادبود "ترامپ کووید را شکست می‌دهد"

منبع
ايسنا
بروزرسانی
فروش سکه یادبود "ترامپ کووید را شکست می‌دهد"

ايسنا/ مغازه سوغاتي فروشي کاخ سفيد از روز دوشنبه پيش از بازگشت رئيس جمهور آمريکا از بيمارستان به کاخ سفيد، فروش سکه يادبود "ترامپ کوويد را شکست مي‌دهد" را آغاز کرد.

به نقل از پايگاه خبري هيل، "آنتوني جيانيني"، رئيس مغازه سوغاتي فروشي کاخ سفيد سکه ۱۰۰ دلاري را به عنوان آخرين سکه در سري سکه‌هاي دوره نخست رياست جمهوري دونالد ترامپ طراحي کرد.

جيانيني گفت: هنگامي که ما در مغازه سوغاتي فروشي کاخ سفيد براي نخستين بار اخبار ناراحت‌کننده ابتلاي رئيس جمهور به کوويد ۱۹ را شنيديم، بار ديگر دست به دعا و نيايش شديم و باور داشتيم که رئيس جمهورمان راهي براي شکست کوويد ۱۹ در مراحل اوليه اين مبارزه پيدا خواهد کرد. همان‌طور که مي‌دانيد رئيس جمهور ترامپ يکي از طرفداران ورزش بوکس است و طراحي اين سکه جديد چيزي بيشتر از يک اشاره به ويژگي‌هاي "ابرقهرماني جذاب‌ترين رئيس جمهور تاريخ" را نشان مي‌دهد.

۲۰ درصد از درآمد فروش اين سکه‌ها قرار است صرف مقابله با کوويد ۱۹ و درمان سرطان شود.

مغازه سوغاتي فروشي کاخ سفيد ارتباط رسمي با کاخ سفيد ندارد.

اين سکه پيش از ترخيص ترامپ از بيمارستان "والتر ريد" در ساعت ۱۸:۳۰ روز دوشنبه به وقت محلي به فروش رسيد.

ترامپ به محض بازگشت به کاخ سفيد ماسک خود را برداشت و در مقابل عکاسان قرار گرفت و در پيامي آمريکايي‌ها را ترغيب کرد که از ويروس کرونا نترسند.

براساس گزارش دانشگاه جانز هاپکينز، آمريکا ابتلاي بيش از ۷.۴ ميليون تن به بيماري کوويد ۱۹ و جان باختن ۲۱۰ هزار و ۱۲۷ تن بر اثر ابتلا به اين بيماري را تاييد کرده است.  

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar