نماد آخرین خبر

هشدار وزیر بهداشت انگلیس درباره افزایش آمار مبتلایان کرونا

منبع
فارس
بروزرسانی
هشدار وزیر بهداشت انگلیس درباره افزایش آمار مبتلایان کرونا

فارس/ وزير بهداشت انگليس ضمن هشدار درباره افزايش آمار مبتلايان به کرونا در کشورش گفته شمار بالاي مبتلايان، مشکلات شديدي را براي انگليس به وجود مي‌آورد.

«مات هنکوک»، وزير بهداشت انگليس امروز (چهارشنبه) درباره افزايش آمار مبتلايان به کرونا در کشورش ابراز نگراني کرد و در اين خصوص هشدار داد.
به نوشته وبگاه شبکه خبر‌ي «راشا تودي»، هنکوک در اين باره گفت افزايش مبتلايان به کرونا، مشکلات شديدي را براي انگليس به وجود مي‌آورد.
وزير بهداشتي انگليس همچنين درباره تعداد افرادي که روزانه بر اثر ابتلا به اين ويروس در بيمارستان‌ها بستري مي‌شوند هشدار داد.
وي گفت: «اين يک چالش است و همه اين مسئله را خواهند ديد. از افزايش ميزان مبتلايان و متأسفانه افزايش تعداد افرادي بستري شده در بيمارستان که در هفته‌هاي گذشته به شدت آمار بالايي داشته‌اند،‌ مي‌توان فهميد که با مشکل بزرگي مواجه هستيم.»
هنکوک همچنين گفت چالش ما اين است که با موج دوم ويروس کرونا مقابله کنيم و در عين حال تا جايي که ممکن است آسيب کمي را متحمل شويم.
روز گذشته (سه‌شنبه)، انگليس بيش از ۱۴ هزار و ۵۰۰ مورد ابتلاي جديد را به ثبت رساند که نسبت به روز گذشته، ۲ هزار مورد افزايش داشته است.
طي ۲۴ ساعت گذشته نيز ۷۶ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به اين ويروس از دست داده‌اند.
بر اساس آمار و ارقام منتشر شده در وبگاه «ورلداُمترز» تاکنون بيش از ۵۳۰ هزار نفر در انگليس به ويروس کرونا مبتلا شده‌اند که از اين تعداد بيش از ۴۲ هزار ۴۰۰ نفر نيز جان خود را از دست داده‌اند.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره