نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
بین الملل

اقدام غیرمنتظره نهادهای بانکی بعد از رفتن ترامپ

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
اقدام غیرمنتظره نهادهای بانکی بعد از رفتن ترامپ

باشگاه خبرنگاران/ بانک يونايتد فلوريدا يک روز پس از خروج ترامپ از کاخ سفيد اعلام کرد که همه روابط مالي خود را با ترامپ قطع مي‌کند.


 به گزارش  خبرگزاري اسپوتنيک، در پي حوادث روز ۶ ژانويه و حمله به کنگره آمريکا که به تحريک دونالد ترامپ، رئيس جمهور سابق آمريکا صورت گرفت، چندين نهاد و سازمان روابط خود را با او و سازمان ترامپ قطع کردند.

بانک يونايتد - يک موسسه مالي مستقر در ميامي، فلوريدا- روز پنجشنبه و يک روز پس از خروج ترامپ از کاخ سفيد اعلام کرد که همه روابط مالي خود را با ترامپ قطع مي‌کند.

سخنگوي اين موسسه در بيانيه‌اي از طريق ايميل به بلومبرگ اطلاع داد که اين شرکت هرگز وامي به ترامپ نداده است و ديگر هيچ رابطه سپرده‌گذاري با او ندارند.

بانک يونايتد دليل مشخصي براي پايان دادن به روابط مالي خود با ترامپ ارائه نکرده است.

اين اقدام پس از آن صورت گرفت که چندين بانک از جمله بانک دويچه و سه بانک ديگر روابط خود را با ترامپ به دليل تحريک در حمله به کنگره آمريکا قطع کردند.

پيش از اين، بانک «پروفشنال» مستقر در فلوريدا که زماني ۱۱ ميليون دلار وام رهني در اختيار ترامپ قرار داده بود، اعلام کرد در آينده با ترامپ و سازمان او هيچگونه مبادله تجاري انجام نخواهد داد. سخنگوي سيگنيچر بانک نيز پيشتر اعلام کرده بود اين بانک تصميم دارد دو حساب شخصي ترامپ را با موجودي نزديک به ۵.۳ ميليون دلار ببندد.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره