نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
بین الملل

بایدن: با بحران اقتصادی مواجه هستیم

منبع
مهر
بروزرسانی
بایدن: با بحران اقتصادی مواجه هستیم

مهر/ رئيس جمهور آمريکا با انتشار پيامي اذعان کرد که کشورش با بحران اقتصادي مواجه است.

«جو بايدن» رئيس جمهور آمريکا امروز دوشنبه در پيامي توييتري اذعان کرد: با بحران اقتصادي در پي بحران سلامت عمومي مواجه هستيم.
رئيس جمهور آمريکا در اين باره نوشت: با بحران اقتصادي ناشي از بحران سلامت عمومي روبرو بوده و نيازمند اقدامي فوري براي مقابله با اين بحران ها هستيم.
رئيس جمهور آمريکا در تلاش براي بزرگنمايي اقدامات دولت نوپاي خود ادعا کرد: «طرح نجات آمريکا» ما را از اين بحران ها خارج مي کند و کشور را در مسير بهبود قرار مي دهد!

وي ديروز نيز در پيامي تصريح کرده بود: ميليون ها آمريکايي بدون اينکه خطايي مرتکب شده باشند، به سبب همه گيري ويروس کرونا، شغل، حقوق و احترام خود را از دست داده اند.
اين در حاليست که آمريکا عليرغم ادعاهاي مقامات اين کشور از لحاظ آمار مبتلايان و جان باختگان ويروس کرونا رتبه نخست را در جهان به خود اختصاص داده است.
«آنتوني فائوچي» مدير موسسه ملي بيماري‌هاي عفوني و آلرژي آمريکا چندي پيش هشدار داد که تا ۲ ماه ديگر يعني اواسط بهار، کروناي انگليسي به گونه غالب در آمريکا تبديل خواهد شد.
وي در اين باره گفت: پيش بيني مي شود که تا اواخر ماه مارس و اوايل آوريل، گونه انگليسي بيش از پيش در آمريکا شايع شود.
البته فائوچي گفت هنوز مشخص نيست که اين وضعيت درباره گونه آفريقاي جنوبي که حتي عفوني تر نيز هست؛ صادق باشد.
کروناي انگليسي تاکنون به ۲۸ ايالت آمريکا راه يافته و ۳۱۵ آمريکايي را نيز مبتلا کرده است.
سرعت انتشار اين گونه بيشتر و قابليت بيماري زايي آن شديدتر است حال آنکه در مقايسه با گونه هاي قبلي، جوانان بيشتري را درگير مي کند.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره