نماد آخرین خبر

پیام ترامپ به مناسبت عید پاک و انتقاد از رسانه‌ها

منبع
ايسنا
بروزرسانی
پیام ترامپ به مناسبت عید پاک و انتقاد از رسانه‌ها

ايسنا/ رئيس جمهوري سابق آمريکا با گنجاندن يک پيام تبريک کوتاه به مناسبت عيد پاک در بيانيه‌اي، از ادعاهاي اثبات‌نشده خود مبني بر وقوع تقلب در انتخابات سال ۲۰۲۰ دفاع کرد.

به نوشته پايگاه خبري هيل، در اين بيانيه که عصر شنبه به دست گروه "سيو امريکا پک" دونالد ترامپ منتشر شد، چهل و پنجمين رئيس جمهوري آمريکا از "رسانه‌هاي اخبار جعلي" که در زمان صحبت در رابطه با انتخابات نوامبر ۲۰۲۰ ادعاهاي او را "بي‌پايه، بي‌اساس، ناموجه و غيره" توصيف مي‌کنند، انتقاد کرد.

ترامپ گفت: متاسفانه تقلب بي‌شماري در انتخابات رياست جمهوري ۲۰۲۰ صورت گرفت و بسياري از مردم بسيار خشمگين آن را درک کردند.

دونالد ترامپ تاکيد کرد که اطلاعات جديدي در حمايت از ادعاهايش منتشر خواهد شد؛ با وجود اينکه اين رئيس جمهوري سابق و متحدان جمهوري‌خواهش بيش از ۶۰ شکايت پساانتخاباتي طرح کرده بودند و تقريبا تمامي آنها به علت فقدان مدرک رد شده‌اند.

رهبر سابق کاخ سفيد با انتقاد از دموکرات‌ها بابت به راه انداختن "بازي کثيف" گفت: با گذشت روزها و متاسفانه عليه ديوانگان جناح چپ راديکال، حقايق بيشتر و بيشتري در معرض ديد قرار مي‌گيرد. سال‌هاست که دموکرات‌هاي چپ راديکال زماني که شرکتي کاري انجام داده يا حرفي زده که به نوعي به ضرر آنها بوده، محصولات آن را بايکوت کرده‌اند. آنها اکنون مدت‌هاست که روي طرد شخصيت‌ها در فضاي آنلاين و انتخابات مقدس ما کار مي‌کنند.

او سپس از جمهوري‌خواهان خواست تا مقابله به مثل کنند و گفت: نيروهاي ما بيشتر از آن‌هاست. محافظه‌کاران بايد شرکت‌هاي خاصي مثل کوکاکولا، دلتا ايرلاينز و سيتي‌گروپ را بايکوت کنند. با اختلاف، نيروهاي ما بيشتر است! ميجر ليگ بيسبال، جي‌پي مورگان چيس، وياکوم سي‌بي‌اس، سيسکو، يوپي‌اس و مرک را بايکوت کنيد. ما مي‌توانيم بهتر از آنها بازي کنيم.

ترامپ بيانيه خود را با اشاره به عيد پاک اينگونه به پايان رساند: بجز آن، عيد پاک مبارک!

رئيس جمهوري سابق آمريکا همچنان ترديدهايي درباره فرايند انتخاباتي کشورش ايجاد مي‌کند و با اينکه در چندين دادگاه شکست خورده است، باز هم از تقلب انتخاباتي سخن مي‌گويد. شرکتهاي مورد نظر ترامپ، از محدوديتهاي حق راي در ايالت جورجيا انتقاد کرده بودند.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره