نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
بین الملل

"جذاب‌ترین" مرد روسیه را بشناسید

منبع
ايسنا
بروزرسانی
"جذاب‌ترین" مرد روسیه را بشناسید

ايسنا/ بر اساس يک نظرسنجي مشخص شد که پوتين جذابترين مرد روسيه است.

به نوشته روزنامه ديلي ميل، بر اساس اين نظرسنجي که از ۲۰۰۰ روس انجام شده، ۱۷ درصد از زنان و ۱۸ درصد از مردان ولاديمير پوتين، رئيس جمهوري روسيه را جذاب ترين، خوش چهره ترين و سکسي‌ترين مرد کشور اعلام کرده‌اند.

پوتين ۶۸ ساله تنها مردي است که توانسته در نظرسنجي مذکور که از سوي سايت  SuperJob انجام شده، رتبه دو رقمي بياورد.

اين سايت اعلام کرد: ميزان درصدهاي کسب شده براي پوتين براي گروه مردان و زناني که به او راي دادند، هر کدام يک درصد نسبت به سال گذشته ميلادي کاهش داشته است. با اين حال روس‌ها هنوز هم پوتين را از جذاب‌ترين مردان مشهور در کشور مي‌دانند.

اين سايت نوشت: در اين زمينه، هيچ کدام از بازيگران، وزرشکاران و ساير سياستمداران روس نتوانسته‌اند تا به امروز با پوتين رقابت کنند.

عکس‌هايي از پوتين در تعطيلات گذشته منتشر شد که وي در آنها نيمه برهنه بود و سوار بر اسب، ماهيگيري مي‌کند يا تفنگ به دست دارد.

وي در ۲۰۱۸ تاکيد کرده بود که وقتي در تعطيلات است نيازي ندارد خودش را زير لباس مخفي کند.

به نظر مي رسد که انتشار اين تصاوير بيشتر تلاشي براي القاي تصويري قدرتمند از مرد عمل است و اين روند، به نظر کارايي هم داشته است.

نتايج اين نظرسنجي درست چند روز پس از آن منتشر شد که قانونگذاران روس قانوني را تصويب کردند که بر اساس آن، پوتين تا ۲۰۳۶ در قدرت مي‌ماند.

اين نظرسنجي با مصاحبه از ۱۰۰۰ مرد و ۱۰۰۰ زن از بيش از ۳۰۰ شهر در سراسر روسيه و در بازه زماني ۲۲ مارس تا ۳۱ همان ماه انجام شد.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره