نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
بین الملل

هشدار گانتز: کابینه جدید نتانیاهو فاجعه‌بار خواهد بود

منبع
فارس
بروزرسانی
هشدار گانتز: کابینه جدید نتانیاهو فاجعه‌بار خواهد بود

فارس/ «بني گانتز» وزير جنگ رژيم صهيونيستي و رهبر حزب آبي و سفيد اين رژيم در سخناني درباره تشکيل کابينه جديد به نخست وزيري «بنيامين نتانياهو» هشدار داد.

وي در سخناني گفت: «کابينه جديد راست افراطي به رياست بنيامين نتانياهو کابينه‌اي نامتعادلي خواهد بود که مي‌تواند فاجعه بار باشد».
گانتز در ادامه سخنانش گفت: «ما با کساني خواهيم بود که در ارزش‌هايشان صادقانه باشند و از کساني که به دنبال پيگيري منافع شخصي هستند فاصله خواهيم گرفت».
انتخابات پارلماني در فلسطين اشغالي براي چهارمين بار به بن‌بست رسيده و تا به اين لحظه، هيچ يک از احزاب به تنهايي به حد نصاب نرسيده است.
کميسيون انتخابات رژيم صهيونيستي پس از پايان شمارش آراء در فلسطين اشغالي خبر داد که بر اساس آن، حزب راست‌گراي ليکود به رياست بنيامين نتانياهو و احزابي که متحد ذاتي‌اش محسوب مي‌شوند مجموعاً ۵۲ کرسي از ميان ۱۲۰ کرسي کنست (پارلمان رژيم صهيونيستي) را به دست آوردند.

سران احزاب رژيم صهيونيستي مذاکرات لازم براي تشکيل ائتلاف را که احتمال مي‌رود چند هفته به طول بينجامد آغاز کرده‌اند. چنانچه هيچ حزبي قادر به ايجاد ائتلافي متشکل از ۶۱ کرسي نباشد، رژيم صهيونيستي در رويدادي بي‌سابقه مجبور به برگزاري پنجمين انتخابات ظرف دو سال گذشته خواهد بود.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar