نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
بین الملل

ترامپ خواستار تحریم شماری از شرکت های بزرگ آمریکایی شد 

منبع
جماران
بروزرسانی
ترامپ خواستار تحریم شماری از شرکت های بزرگ آمریکایی شد 

جماران/ ترامپ از طرفداران حزب جمهوريخواه خواست تعدادي از شرکت هاي بزرگ آمريکايي را تحريم کنند.

به گزارش فاکس نيوز، «دونالد ترامپ» رئيس جمهور سابق آمريکا از طرفداران حزب «جمهوريخواه» خواست شرکت هايي که  با قانون جديد انتخابان در ايالت«جورجيا» مخالفت کردند را تحريم کنند.
ترامپ گفت: تا زماني که اين شرکت ها در موضع گيري شان نرمش به خرج ندهند از توليدات آنها نخريد.
رئيس جمهور سابق آمريکا تأکيد کرد: خود دموکرات هابا تحريم شرکت هايي که با طرح هاي شان مخالف هستند«اين بازي کثيف» را به راه انداختند.
برخي از جمهوريخواهان در ايالت جورجيا اعلام کردند که توليدات «کوکاکولا» را از دفترهاي خود حذف مي کنند.

ترامپ از ليگ اصلي بيس بال نيز نيز خواست که ليگ بيس بال را پس از آن که اعلام کرد که مسابقه ستاره هاي آتلانتا را تابستان آينده در اعتراض به قانون جديد تصويب شده توسط ايالت جورجيا، برگزار نمي کند، تحريم کنند.وي همچنين خواستار تحريم شرکت هاي« کوکا کولا،دلتا ايرلاينز» و تعدادي ديگر از موسساتي شد که با قانون جديد انتخاباتي ايالت جورجيا مخالفت کردند.
شايان ذکر است که بيست و پنجم مارس گذشته «برايان کيمب» فرماندار ايالت جورجيا با حمايت قانونگذاران جمهوريخواه،قانون جديد مختص انتخابات را براي اين ايالت امضا کرد.
قانون جديد انتخاباتي در ايالت جورجيا به مسئولان اين ايالت نفوذ و تأثير بي سابقه اي بر همه تصميم هاي انتخاباتي مي دهد.مخالفان اين قانون به ويژه دموکرات ها بر اين باورند که اين قانون در اصل راي دهندگان آفريقايي تبار را براي محدود کردن آزادي شان در راي دادن هدف قرار مي دهد؛ اکثريت راي دهندگان آفريقايي در انتخابات رياست جمهوري اخير آمريکا به «جو بايدن» رئيس جمهور کنوني رأي دادند.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره