نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
بین الملل

تلفات صهیونیست‌ها در جنگ غزه به 13 نفر افزایش یافت

منبع
فارس
بروزرسانی
تلفات صهیونیست‌ها در جنگ غزه به 13 نفر افزایش یافت

فارس/ با مرگ يک صهيونيست ديگر به دليل جراحات ناشي از حملات راکتي و موشکي مقاومت به شهرک‌هاي صهيونيستي،‌ شمار تلفات صهيونيست‌ها در جنگ 12 روزه غزه به 13 نفر افزايش يافت.

اين صهيونيست در پي حملات راکتي و موشکي مقاومت به شهر «هولون» در مرکز فلسطين اشغالي و در هنگام رفتن به پناهگاه سقوط مي‌کند و دچار ضربه مغزي مي‌شود و دو روز پس از انتقال به بيمارستان جان مي‌دهد.
درگيري رژيم صهيونيستي و گروه‌هاي مقاومت فلسطين از روز دوشنبه ۲۰ ارديبهشت ماه و پس از پايان ضرب‌الاجل مقاومت به تل‌آويو مبني بر لزوم پايان تعرض‌ها در قدس و مسجدالاقصي آغاز شد.
در اين درگيري‌ که تا بامداد روز جمعه در جريان بود، رژيم صهيونيستي در غالب حملات خود با هجوم به مناطق مسکوني، زنان و کودکان فلسطيني را به خاک و خون کشيد که گروه‌هاي مقاومت فلسطين در پاسخ به اين جنايت‌ها مواضع اين رژيم را هدف حمله گسترده راکتي قرار دادند و سامانه گنبد آهنين در رهگيري بسياري از آن‌ها ناموفق عمل کرد.
شامگاه روز پنجشنبه،‌ پس از گزارش برخي منابع خبري درباره احتمال آتش‌بس، کابينه امنيتي رژيم صهيونيستي رسما با توقف درگيري‌ها و آتش‌بس با ميانجيگري مصر موافقت کرد.
گروه‌هاي مقاومت فلسطين نيز ساعتي بعد در بيانيه‌هايي جداگانه تأکيد کردند که تا زمان پايبندي تل‌آويو به آتش‌بس به آن متعهد خواهند بود.
همچنين وزارت بهداشت غزه شامگاه جمعه خبر داد که شمار شهداي تجاوز رژيم صهيونيستي به غزه به 248 نفر رسيده است.
از اين تعداد 66 نفر کودک و 39 نفر نيز زن بوده‌اند و شمار مجروحان اين جنگ نيز به حدود 2 هزار نفر رسيده است.
با  اعلام آتش‌بس در حالي که تمامي رسانه‌هاي صهيونيستي به شکست تل‌آويو در اين ماجراجويي جديد عليه مقاومت فلسطين و هزينه‌هاي هنگفت رژيم صهيونيستي در اين مدت اذعان کردند، مردم فلسطين در غزه و کرانه باختري از جمله شهر قدس به خيابان‌ها آمدند و پيروزي مقاومت را جشن گرفتند.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar