نماد آخرین خبر

مشاور امنیت ملی ترامپ: پاندمی کرونا برای تاثیر بر انتخابات آمریکا ایجاد شد!

منبع
ايسنا
بروزرسانی
مشاور امنیت ملی ترامپ: پاندمی کرونا برای تاثیر بر انتخابات آمریکا ایجاد شد!

ايسنا/ مشاور امنيت ملي دوران ترامپ مي‌گويد، کروناويروس ساخته شد تا بر انتخابات رياست جمهوري ۲۰۲۰ آمريکا تاثير گذاشته و آن را از مسيرش منحرف کند.

به نقل از بيزنس اينسايدر، مايکل فلن، مشاور امنيت ملي سابق دونالد ترامپ، رئيس جمهوري سابق آمريکا گفت، بر اين باور است که کوويد-۱۹ براي به دست گرفتن کنترل جامعه ساخته شده است.

وي که از حاميان تئوري توطئه "کيو انان" است در سال ۲۰۱۷ به دروغگويي به اف.بي.آي متهم شد.

فلن مدعي شده که ويروس کرونا پيش از سوم نوامبر سال گذشته ميلادي و براي به دست گرفتن کنترل جامعه ايجاد شده است و افزود:‌ بر اين باورم که همه اينها براي منحرف کردن آن چه بود که در سوم نوامبر اتفاق افتاد. همه جا ما درباره کوويد مي‌شنويم و اينکه چطور پيش از سوم نوامبر آغاز شد. به اين معنا که براي کنترل چيزي و دستيابي به کنترل يک جامعه ايجاد شد تا بتواند تصميم‌هايش را بر جامعه تحميل کند بجاي آنکه به ما مردم اجازه دهد تا تصميم گيري کنيم.

فلن همچنين مدعي شد، براي ۳۰ سال از داروي ضد مالارياي هيدروکسي کلروکين که از سوي ترامپ براي درمان کرونا مطرح شد، استفاده کرده است.

اين دارو که اغلب از سوي اعضاي ارتش آمريکا براي جلوگيري از ابتلا به مالاريا در کشورهاي خارجي مورد استفاده قرار مي‌گيرد،‌ قابليتش براي درمان کرونا تاييد نشده است.

مايکل فلن در ژانويه و فوريه ۲۰۱۷ مشاور امنيت ملي ترامپ بود پيش از آنکه بابت گزارش‌هايي که درباره روابطش با يک مقام روسي دروغ بگويد، استعفا کند.

وي بعدا بابت دروغگويي به اف.بي.آي درباره ارتباطاتش با سفير روسيه در آمريکا در آن زمان گناهکار شناخته شد اما ترامپ در نهايت او را عفو کرد.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره