نماد آخرین خبر

پادشاه اردن: تمام امکاناتمان را در خدمت مسئله فلسطین قرار می‌دهیم

منبع
ايسنا
بروزرسانی
پادشاه اردن: تمام امکاناتمان را در خدمت مسئله فلسطین قرار می‌دهیم

ايسنا/ پادشاه اردن ضمن درخواست براي تلاش جهت تبديل آتش بس غزه به آتش بسي دائمي تأکيد کرد که اين کشور تمام امکانات و روابط ديپلماتيک خود را در خدمت مسئله فلسطين قرار مي‌دهد.

به نقل از شبکه خبري روسيا اليوم، عبدالله دوم، پادشاه اردن در ديدار با رئيس مجلس اعيان و تعدادي از روساي کميته‌هاي پارلماني اردن گفت: ما تمام امکانات و روابط ديپلماتيک‌مان را در خدمت مسئله فلسطين قرار مي‌دهيم. بايد تلاش‌هاي عربي و بين المللي براي تبديل آتش‌بس در غزه به يک آتش‌بس طولاني مدت که به حل سياسي و احقاق حقوق مشروع فلسطيني‌ها منجر شود، افزايش يابد.

وي گفت: هيچ جايگزيني براي راهکار تشکيل "دو کشور" نيست. ما بارها نسبت به پيامدهاي رکود حاصل در روند صلح هشدار داديم. اردن نهايت تلاش خود را براي حمايت از مقدسات اسلامي و مسيحي در قدس به کار مي‌گيرد.

پادشاه اردن بر لزوم تقويت پايداري ساکنان قدس و حمايتشان و کمک به برادران در غزه براي کاهش رنج و مشکلاتشان تأکيد کرد.

دستورات پادشاه اردن براي کمک به فلسطيني‌ها شامل پاداش‌هايي با هزينه شخصي وي براي تمام کارمندان اوقاف قدس به خاطر تلاششان در حمايت از مسجد الاقصي و ارسال کمک‌هاي پزشکي براي برخي بيمارستان‌هاي قدس، تجهيز مرکزي در غزه براي تست کرونا و اعطاي واکسن، ادامه ارسال کاروان‌هاي کمک‌هاي پزشکي اردن و انتقال زخمي شدگان در غزه به بيمارستان‌هاي اردن و اعزام متخصصان بهداشت رواني کودکان به غزه است.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره