نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
بین الملل

حمله شدیداللحن "نفتالی بنت" به "نتانیاهو"

منبع
ايسنا
بروزرسانی
حمله شدیداللحن "نفتالی بنت" به "نتانیاهو"

ايسنا/ نخست‌وزير رژيم صهيونيستي در سخناني به شدت از بنيامين نتانياهو انتقاد کرد و گفت که او فقط "غرغر" مي‌کند!

به نقل از خبرگزاري فلسطيني سما، نفتالي بنت، نخست‌وزير رژيم صهيونيستي در سخناني در جريان نشست کنست به شدت از بنيامين نتانياهو، نخست‌وزير سابق اين رژيم انتقاد کرد.

وي گفت: امروز پس از ۱۲ سال حمله موشکي به غزه و منطقه جنوب، ما سياست جديدي را اجرا کرده‌ايم و به هر بالن يا حتي نصف بالن که از غزه به ما شليک مي‌شود، پاسخ مي‌دهيم و سوال من اين است که چرا اين اقدام را ستايش نمي‌کنيد؟!

بنت افزود: در روزهاي حکومت نتانياهو، من اميدوار بودم که تشويق‌هاي شما را ببينم، اما در عوض چهره‌هاي رنگ پريده‌اي را ديدم و مي‌دانم که گاوني (موشه گاوني، رئيس حزب افراطي "يهوديت تورات") احساس پشيماني مي‌کند و مي‌داند که به دليل پيروي کورکورانه از نتانياهو، در جبهه مخالف ما است نه با ما.

وي ادامه داد: نتانياهو ترسيد که راهپيمايي "رقص پرچم" را برگزار کند و آن را از هفته‌اي به هفته ديگر موکول کرد اما من اجازه برگزاري آن را دادم.

بنت همچنين اظهار کرد: نتانياهو به طور مداوم درباره ايران صحبت مي‌کند؛ هيچ‌کس در تاريخ اسرائيل نبوده که به اندازه او درباره ايران پرحرفي کرده و اينقدر کم، کاري انجام داده باشد.

نخست‌وزير رژيم صهيونيستي در پايان گفت که نتانياهو و بتسائيل اسموتريچ، رهبر ائتلاف صهيونيست ديني فقط غر مي‌زنند و زوزه مي‌کشند.

اين اظهارات بنت در پاسخ به انتقادهاي نتانياهو بابت پرونده آبي با اردن ايراد شد.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره