نماد آخرین خبر

المستقبل: حریری به دیدار رئیس جمهور نخواهد رفت

منبع
تسنيم
بروزرسانی
المستقبل: حریری به دیدار رئیس جمهور نخواهد رفت

تسنيم/ منابع جريان المستقبل گزارش دادند برخلاف آنچه در رسانه‌ها منتشر شده سعد حريري به ديدار رئيس جمهور لبنان نخواهد رفت.

شبکه اسکاي نيوز عربي به نقل از يک منبع در جريان المستقبل لبنان گزارش داد که «سعد حريري» نخست وزير مکلف لبنان امروز براي ارائه ساختار تشکيل دولت به ديدار «ميشل عون» رئيس جمهوري نخواهد رفت.

اين درحالي است که پيشتر منابع آگاه از پرونده تشکيل دولت در لبنان گزارش دادند که نخست وزير مکلف اين کشور طي هفته آينده ساختار مورد نظر خود براي دولت آينده را تحويل رئيس جمهوري لبنان خواهد داد، به اين اميد که آخرين فرصت براي خروج از بن‌بست سياسي و نجات کشور باشد.

شب گذشته «مصطفي علوش» معاون رئيس جريان المستقبل لبنان گفت اعلام کرد که سعد حريري اواخر هفته جاري از تشکيل کابينه انصراف مي‌دهد.

سعد حريري طي 9 ماه ماموريت خود براي تشکيل دولت همواره چشم به کشورهاي خارجي داشت و پس از اين که با وجود تلاش‌هاي فراوان و سفرهاي خارجي متعددي که هنوز هم ادامه دارد، نتوانست رضايت عربستان را جلب کرده و چراغ سبز سعودي‌ها براي نخست‌وزيري خود در لبنان را بگيرد، اکنون سعي دارد توپ را در زمين تيم رئيس جمهوري انداخته و با فرار از مسئوليت خود استعفا دهد.

«ميشل عون» رئيس جمهوري لبنان در واکنش به اتهامات برخي طرف‌ها عليه وي درباره بحران سياسي اين کشور با انتشار توئيتي اعلام کرد: هرکس که مي‌خواهد از رئيس جمهور درباره صلاحيت او در تشکيل دولت انتقاد کند، بند چهارم ماده 53 قانون اساسي را با دقت بخواند.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره