نماد آخرین خبر

تسلیت پاپ به مردم عراق 

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
تسلیت پاپ به مردم عراق 

باشگاه خبرنگاران/ رهبر کاتوليک‌هاي جهان با ارسال پيامي، به قربانيان حادثه آتش‌سوزي بيمارستان الحسين در عراق تسليت گفت.

به گزارش خبرگزاري المعلومه، وب سايت رسمي واتيکان اعلام کرد «پاپ فرانسيس»، رهبر کاتوليک‌هاي جهان در تلگرافي به وسيله کاردينال «پيتر پارولين»، وزير امور خارجه واتيکان به همه آسيب‌ديدگان و قربانيان بخش بيماران کرونايي بيمارستان «الحسين» در استان ذي‌قار عراق، تسليت گفت.
وب سايت رسمي واتيکان در ادامه اضافه کرد: پاپ فرانسيس ناراحتي خود را از آتش سوزي در بخش بيماران ويروس کرونا در بيمارستان الحسين عراق واقع در ناصريه ابراز کرد و او براي قربانيان، خانواده‌ها و دوستانشان که در سوگ از دست دادنشان هستند، طلب آرامش نمود.
واتيکان افزود: تلگرافي که وزير امور خارجه به اسقف اعظم «ميتيا لسکووار»، سفير پاپ در عراق فرستاده است، مبني بر اين است که پاپ براي قربانيان غمگين و اندوهگين است و مخصوصاً براي کشته شدگان و آسايش خانواده‌ها و دوستانشان که عزادار آن‌ها هستند، دعا مي‌کند.
در پايان اين پيام آمده است با وجود اين حادثه، بيماران، کارمندان و مراقبان بايد نعمت‌هاي خداوند را به ياد آورند و از تسلي خاطر، قدرت و آرامش الهام بگيرند.
شب گذشته منابع محلي عراق اعلام کردند بيمارستان «الحسين االتعليمي» واقع در شهر «ناصريه» استان ذي‌قار اين کشور دچار آتش ‎سوزي بزرگي شد.
اين منابع همچنين اعلام کردند نيرو‌هاي امداد برخي بيماران را از اين بيمارستان خارج کردند. تاکنون بر اثر اين آتش سوزي ۱۰۸ نفر جان خود را از دست داده و شماري نيز مجروح شده‌اند.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره