نماد آخرین خبر

خنثی سازی یک عملیات تروریستی در آلمان

منبع
مهر
بروزرسانی
خنثی سازی یک عملیات تروریستی در آلمان

مهر/ رسانه هاي آلماني از خنثي سازي طرح تروريستي در اين کشور خبر داده اند و گفته شده يک نفر نيز در اين ارتباط دستگير شده است.

در اين ارتباط، روزنامه «دي ولت» آلمان اعلام کرد که پليس در فرانکفورت يک مرد ۵۳ ساله را دستگير کرده است. گفته شده فرد دستگير شده پيشتر تهديد کرده بود که قصد يک حمله تروريستي را دارد.
در همين ارتباط نيز در بازرسي و تفتيش محل سکونت فرد بازداشتي تعداد زيادي سلاح و مهمات کشف شده است.
آن گونه که دادستاني کل فدرال آلمان و پليس اين کشور اعلام کرده، با دستگيري اين مرد ۵۳ ساله در فرانکفورت از وقوع يک حمله تروريستي جلوگيري به عمل آمده است.
برخي اسلحه ها، کمان پولادي، خنجر و شمشير از جمله وسايلي بوده اند که در محل سکونت فرد بازداشتي به دست آمده و گفته شده اين وسايل براي انجام يک عمليات تروريستي خطرناک کافي بوده است.
متهم بازداشتي پيشتر در نامه هاي خود از بي عدالتي هاي دولت آلمان شکايت کرده بود و گفته شده او به برخي گروه هاي افراطي در آلمان نزديک است.
اين شهروند آلماني پيشتر بارها نامه هاي مبهمي را به مقام ها و دادگاه هاي شهر هسن آلمان ارسال مي کرده و آنها را به قتل و مرگ تهديد کرده بود، هرچند محل زندگي اين فرد تا مدت ها ناشناس مانده بود و سرانجام به تازگي شناسايي و دستگير شد.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره