بعد از قریب به 32 سال؛ بازگشایی مدرسه ایرانی در نجف اشرف
بروزرسانی
به گزارش اداره کل روابط عمومي و اطلاع رساني سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي، بعد از قريب به 32 سال از بسته شدن مدرسه ايراني در نجف اشرف ، با تلاش هاي سفارت، کنسولگري، وزارت آموزش و پرورش جمهوري اسلامي ايران و پيگيري هاي رايزني فرهنگي کشورمان دربغداد، اين مدرسه با نام قبلي خود (مجتمع آموزشي علوي) افتتاح شد.
درمراسم افتتاحيه مجتمع آموزشي علوي برخي از نخبگان، شخصيتهاي مذهبي، علمي و مسئولين شهر نجف اشرف منجمله آقاي آل ماضي رئيس آموزش و پرورش نجف اشرف و حجه الاسلام سيد حيدر حکيم و... حضورداشتند.
آقاي "آل ماضي" رئيس آموزش و پرورش شهر نجف بازگشايي اين مدرسه را به مسئولين ايراني و حاضرين تبريک گفته و براي مدير مدرسه آرزوي موفقيت نمود .
لازم به ذکر است مکان مجتمع آموزشي علوي در منطقه "حي سعد" نزديک به کنسولگري جمهوري اسلامي ايران در نجف اشرف بوده و داراي 20 کلاس مي باشد.