نماد آخرین خبر

حزب الله: به مقاومت فلسطینیان مقابل ماشین ترور اسرائیل درود می‌فرستیم

منبع
ايرنا
بروزرسانی
حزب الله: به مقاومت فلسطینیان مقابل ماشین ترور اسرائیل درود می‌فرستیم

ایرنا/ حزب‌الله لبنان امروز با صدور بیانیه‌ای به تجاوزات رژیم صهیونیستی در مسجد الاقصی واکنش نشان داد و حمله دیروز نظامیان رژیم به صحن‌های مسجد الاقصی و حملات وحشیانه آنها به نمازگزاران را به شدت محکوم کرد.

در ادامه بیانیه حزب الله آمده است: ما یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به صحن‌های مسجد الاقصی، حملات وحشیانه آنها به نمازگزاران و اقدامات تجاوزکارانه علیه بیت المقدس را به شدت محکوم می کنیم.
به گزارش العهد، حزب الله افزود: آنچه رژیم اشغالگر در مسجدالاقصی انجام داده، هتک حرمت این مکان مقدس است و احساسات بیش از یک میلیارد مسلمان را جریحه دار کرده است.

مقاومت لبنان در ادامه بیانیه خود بر همبستگی حزب الله با قیام مردم فلسطین در قدس اشغالی و دفاع از حرمت مسجد الاقصی تأکید کرد و به ایستادگی قهرمانانه فلسطینیان در برابر ماشین ترور اسرائیل درود فرستاد.

در پایان بیانیه از سازمان همکاری اسلامی، اتحادیه عرب و کشورها و ملت‌های عربی و اسلامی خواسته شده که همه حمایت‌های ممکن از بیت‌المقدس را ارائه کنند.

نظامیان رژیم صهیونیستی روز جمعه به صحن های مسجد الاقصی و نمازگزاران فلسطینی حمله کردند که به دنبال آن، 344 فلسطینی مجروح شدند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره