درگيري در منطقه کشمير به کشته شدن سه تن از نيروهاي نظامي هند و دو شبهنظامي منجر شد.
به گزارش ايسنا به نقل از خبرگزاري شينهوا، درگيري ميان شبهنظاميان و نيروهاي ارتش هند از صبح روز چهارشنبه آغاز شد که به کشته شدن پنج تن از جمله دو شبهنظامي و سه نيروي ارتش هند انجاميد.
يک مقام ارشد ارتش هند اعلام کرد: درگيري پس از آن آغاز شد که نيروهايمان به گروهي از شبهنظاميان هشدار دادند که وارد قلمرو ما نشوند. به دنبال بيتوجهي اين گروه شبه نظامي به هشدار ما، درگيري آغاز شد.
اين مقام ارتش هند ادامه داد: در حال حاضر، تبادل آتش ميان شبهنظاميان و ارتش هند متوقف شده است.
اين در حالي است که پيش از اين، ارتش هند از کشته شدن چهار شبهنظامي به دست نيروهاي اين ارتش در کشمير خبر داده بود.
مقامهاي دفاعي هند اعلام کردند که شبهنظاميان سعي داشتند وارد بخش تحت کنترل هند کشمير شوند.