برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

جدیدترین کراس اوور پنج درب چه ویژگی هایی دارد؟

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
جدیدترین کراس اوور پنج درب چه ویژگی هایی دارد؟

باشگاه خبرنگاران/ بنتلي بنتايگا يک کراس اوور لوکس پنج درب با اندازه متوسط ​​است که توسط بنتلي به بازار عرضه مي‌شود. SUV بنتايگا هميشه چشمگير بوده است اما نقص هايي نيز دارد. اين خودرو در ابتدا با ظاهري ناخوشايند و فناوري نااميدکننده وارد بازار شد که هم اکنون سازنده اين خودرو، قصد دارد براي سال ۲۰۲۰ با طراحي جديدي وارد بازار شود.

در طراحي جديد اين خودرو يک ظاهر طراحي زيبا با دسترسي  جديد به Continental و فناوري "Der neue" در اختيار شما قرار مي‌دهد. در حالي‌ که جلو و عقب خودرو کم‌ و بيش شبيه هم به‌ نظر مي‌رسند، شگفتي بزرگي در عقب وجود دارد و آن اينکه بنتلي از چراغ‌هاي LED بيضي شکلي بهره مي‌برد که بسيار شبيه به چراغ‌هاي مورد استفاده در مدل کنوني کنتيننتال GT است.

 بنتلي بنتايگا V8

نسخه‌هاي جلوي اين چراغ ظريف طراحي شده است. قسمت پشتي بنتايگا همان چراغ‌هاي بيضي شکل به عنوان Continental GT را بدست مي‌آورد. اين يک تلاش آشکار براي ايجاد نماي منسجم‌تر به محدوده Crewe است، اما باعث مي‌شود قسمت عقب خودرو بسيار ذهني باشد.

با اين وجود، در مشخصات First Edition که تکه‌هاي مختلفي از فيبر کربن را به همه جا اضافه مي‌کند، بنتايگا جديد معني دار و به نوعي حتي بيشتر از اظهارات قبلي است.

فضاي داخلي بنتايگا چرم بوده است.  بنتايگا اکنون از يک سيستم سرگرمي مشابه آنچه در Audi A۸ پيدا مي‌کنيد استفاده مي‌کند و تفاوت زيادي در عملکرد عمومي خودرو دارد. همه چيز سريعتر، نرمتر و بصري‌تر است و باعث مي‌شود کروم، کربن فيبري و چرم آن کمي درخشان‌تر شود. اين ماشين با اتصالات USB-C ضد آب در آينده تزئين شده است، همچنين يک شارژر بي سيم نيز در آن وجود دارد.

 بنتلي بنتايگا V8

 بنتايگا هنوز برخي از کليد‌هاي تاريخ را از نسل قبلي دور مي‌کند و بعضي از موارد منو بسيار عجيب است. تغيير سرعت فن نياز به فشار دکمه و پس از کش رفتن دارد.شايد متوجه نشويد، اما تمام پنل‌هاي جلوي بنتلي بنتايگا براي ظاهري تازه‌تر و مدرن دوباره طراحي شده‌اند.

جلو پنجره ماتريسي اين خودرو هم‌اکنون بزرگ‌تر و عمودي است، در حالي‌ که فناوري جديد چراغ‌هاي جلو ماتريسي هوشمند LED بنتلي از ظروف کريستالي برش خورده الهام مي‌گيرد. سپر جلو نيز تهاجمي‌تر شده است، در حالي‌ که برف پاک‌کن‌هاي گرم‌ شونده شيشه جلو براي اولين‌بار با ۲۲ آب‌پاش شيشه‌ شور در هر بازو عرضه مي‌شوند.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar