برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

برای کسانی‌‌که ترس عمیق را دوست دارند

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
برای کسانی‌‌که ترس عمیق را دوست دارند

آخرین خبر/ بازهم پای یک تسخیر در میان است، اما این‌‌بار تسخیری متفاوت. به‌‌جای یک انسان تسخیرشده، با یک عمارت تسخیرشده طرفیم یعنی «عمارت تسخیرشده هیل» که عنوان یکی از بهترین و موفق‌‌ترین سریال‌‌های پخش شده در پلتفرم جهانی نتفلیکس و البته یکی از بهترین مینی‌‌سریال‌‌های ژانر وحشت تاریخ است. سریالی چنان موفق که مجالی برای ساخت نسخه دومش یعنی «عمارت تسخیرشده بِلای» را فراهم کرد اما سریال دوم به موفقی نسخه اول نبود. اما داستان این سریال موفق از چه قرار است؟

یک خانواده در عمارتی کهنه

یک خانواده پرجمعیت به عمارتی قدیمی اسباب‌‌کشی می‌‌کنند. عمارتی که از ظاهرش مشخص است رازهای زیادی دارد. در هر قسمت سریال روی یکی از شخصیت‌‌ها زوم می‌‌شود تا با او و دنیای ذهنی‌‌اش و نسبتی که با دنیای تسخیرشده سریال دارد آشنا شویم. هر شخصیت یک راز دارد و در گذشته و آینده‌‌اش کابوس‌‌هایی را تجربه کرده. کابوس‌‌هایی که در یک چیز مشترک هستند: عمارت قدیمی هیل. (لینک تماشای رایگان سریال)

چرا سریال ترسناک است؟

با یک سریال ترسناک معمولی طرف نیستیم که مدام با تدوین و حضور ناگهانی عنصر وحشت ما را غافلگیر کند. در بیشتر دقایق سریال ما را به وحشتی ملموس و خاص دعوت می‌‌کند. وحشتی مملو از تفکر. هر بخشی از داستان زنجیره‌‌ای از علل را دارد که وقتی کنار هم قرار می‌‌گیرند می‌‌فهمیم چرا شخصیت‌‌ها می‌‌ترسند و ترس‌‌شان ریشه در چه‌‌ چیزهایی دارد. شخصیت‌‌هایی که حتی تا بزرگسالی هم کابوس‌‌ها را با خود حمل می‌‌کنند. ایده جالب سریال برای شناور بودن زمان و روایت مدرنش که داستان را غیرخطی و سیال بین شخصیت‌‌ها پخش می‌‌کند، تجربه جالبی را برای مخاطب رقم می‌‌زند. از همه مهم‌‌تر نوع ترس سریال توام با خشونت و قتل نیست، بلکه مبتنی بر چیزهای ملموسی است که برای هرکسی تا حدی ممکن است اتفاق بیفتد و روی همین حساب کاملاً مخاطب را همراه می‌‌کند و می‌‌ترساند.

چرا ببینیم؟

این سریال روایتی مدرن از داستان معروف نویسنده توانمند حوزه ادبیات وحشت یعنی شرلی جکسن است که با یک کارگردانی ایده‌‌آل، تدوین جالب، موسیقی متن شگفت‌‌انگیز و گاهی کوبنده، میزانسن‌‌های خاص و چشم‌‌نواز و در نهایت بازی‌‌های خوب همراه شده و برای همین امتیاز بالایی از کاربران و منتقدان گرفته است. ضمن‌‌ این‌‌که نسخه پیشنهادی ما دوبله فارسی اختصاصی و حرفه‌‌ای دارد. می‌‌توانید سریال را از لینک زیر تماشا کنید و تجربه‌‌تان را در بخش نظرات با بقیه کاربران در میان بگذارید.

>> لینک تماشای رایگان سریال

نکته: اگر از اینترنت خانگی استفاده می‌کنید کافی است با مبلغ بسیار کمی یک اشتراک بخرید تا ضمن دسترسی نامحدود به تمام محتواهای بخش «فیلم و سریال»، اینترنت‌تان هم نیم‌بهاء محاسبه شود.  

این پیشنهادهای ترسناک را هم از دست ندهید:   



.

.

.

.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar