برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

دختر کره‌ای با دست فرمان مایکل شوماخری!

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
دختر کره‌ای با دست فرمان مایکل شوماخری!

آخرین خبر/ دیگر عادت کرده‌ایم که رد پای کره‌ای‌ها را در صنعت فیلم و سریال ببینیم. در چند سال اخیر این کشور توانسته محصولاتی را روانه بازارها کند که هم مخاطبان را راضی نگه داشته و هم تحسین منتقدان را برانگیزد. اما این بار به جای سریال‌هایی که در دوران کره قدیم و «سرورم و بانوی من» شنیدن‌ها می‌گذرد، یا فیلم‌های رزمی که شخصیت قهرمان از درخت راست بالا می‌رود و یک تنه صد نفر را لت و پار می‌کند، یا تماشای عشق پاک بین یک دختر و پسر خجالتی، با فیلمی طرفیم که حرف اول و آخر آن را «دست فرمان» و رانندگی می‌زند.

فیلم «محموله ویژه» محصول 2022 کره جنوبی، درباره دختر جوانی به نام جانگ است که در یک آژانس مخفی کار می‌کند. شعار این آژانس که در پوشش بازیافت ضایعات کار می‌کند، این است «ما هر چیزی را که اداره پست به آن رسیدگی نمی‌کند، تحویل می‌دهیم». کار این آژانس جابه‌جایی مسافران و محموله‌های غیرقانونی است. جانگ، همان دختر جوان هم بهترین راننده این آژانس است. فیلم با سکانس تعقیب و گریز محشری آغاز می‌شود که همان اول تماشاچی را میخکوب و نفسش را حبس می‌کند. جانگ متخصص فرار و رانندگی تعقیب و گریز است و ماموریت‌هایی که نیاز به دست فرمان فوق عالی دارند را به او می‌سپارند. (برای تماشا کلیک کنید)

در ماموریتی، جانگ ناخواسته درگیر یک جنایت می‌شود که پای پلیس و گروه‌های خلافکار هم به آن باز می‌شود. از این به بعد این دختر راننده باید هم از دست خلافکارها فرار کند و هم دنبال کشف جنایت باشد. «محموله ویژه» می‌تواند طرفداران فیلم‌های کره‌ای، عاشقان فیلم‌های رانندگی و دوست‌داران ژانر جنایی را راضی نگه دارد. در کنار جذابیت‌های این فیلم، دوبله حرفه‌ای آن هم نکته دیگری است تا شما را مشتاق دیدن این فیلم کند.

>> لینک تماشای رایگان با دوبله اختصاصی فیلم محموله ویژه

نکته: اگر از اینترنت خانگی استفاده می‌کنید کافی است با مبلغ بسیار کمی یک اشتراک بخرید تا ضمن دسترسی نامحدود به تمام محتواهای بخش «فیلم و سریال»، اینترنت‌تان هم نیم‌بهاء محاسبه شود.  

این پیشنهادها را هم از دست ندهید:



.

.

.

.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar