برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

«حاشیه اقیانوس آرام» یک پیشنهاد عالی

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
«حاشیه اقیانوس آرام» یک پیشنهاد عالی

آخرین خبر/ انتخاب یک فیلم خوب دقت زیادی می‌‌خواهد. یک‌ ‌وقت‌‌هایی به کلی فیلم دسترسی داریم و نمی‌‌دانیم کدام ‌‌یکی را تماشا کنیم. برای همین بعد از دیدن چند دقیقه از هرکدام نهایتاً وقت‌‌مان هم تمام می‌‌شود و هیچ‌کدام را هم تا آخر ندیده‌ایم. ما کار شما را راحت کرده‌ایم با یک پیشنهاد خوب یعنی سری فیلم‌‌های «حاشیه اقیانوس آرام» یا به‌‌قول بعضی‌‌ها «پسیفیک ریم». سری فیلم‌‌هایی اکشن، تماشایی، خوش‌‌ایده، خوش‌‌ساخت، با بازیگرانی محبوب و حال‌‌وهوایی تماشایی.

داستان فیلم اول از این قرار است که موجوداتی فضایی برای حمله به‌‌زمین از یک درگاه تله‌‌پورت از راه‌‌دور در اقیانوس استفاده می‌‌کنند تا هیولاهایی به‌‌نام «کایجو» را به‌‌ زمین بفرستند. کم‌‌کم زمینی‌‌ها یاد می‌‌گیرند از روبات‌‌هایی غول‌‌پیکر به‌‌نام «یگر» برای مقابله با هیولاها استفاده کنند. فیلم داستان یک هدایت‌‌کننده یگر است که می‌‌خواهد انتقام مرگ برادرش را از کایجوها بگیرد. «گی‌‌یرمو دل‌‌تورو» فیلم اول را ساخت که به‌‌فروش 400 میلیون دلاری رسید و به یک فیلم موفق در عرصه سرگرمی تبدیل شد که هیجان و کمدی را در کنار جلوه‌‌های ویژه با هم داشت.

>> لینک تماشای فیلم اول با دوبله اختصاصی

اما فیلم دوم 5 سال بعد از موفقیت نسخه اول و در سال 2018 ساخته شد. در این فیلم نسل جدید روبات‌‌ها قرار است از زمین برابر کایجوها مراقبت کند اما یک فرصت طلایی هم برای زمینی‌‌ها پیش می‌‌آید که طی‌‌آن می‌‌توانند برای همیشه درگاه تله‌‌پورت هیولاها به دنیای بشریت را نابود کنند. فیلم دوم هرچند ایده تازه و بکر فیلم اول را نداشت اما بازهم سرگرم کننده بود.

>> لینک تماشای فیلم دوم با دوبله اختصاصی 

بعد از موفقیت این دو فیلم، در سال 2021 یک انیمیشن ‌‌سریالی هم با محوریت این ایده تولید شد به‌‌نام «حاشیه اقیانوس آرام سیاه» که داستانش درباره نابودی استرالیا توسط هیولاهاست و تلاش یک برادر و خواهر نوجوان برای پیداکردن والدین‌‌شان بعد از حمله ‌‌هیولاها. این سریال جذاب هم که برای نوجوانان تولید شده را می‌‌توانید با دوبله اختصاصی از لینک زیر تماشا کنید.

>> لینک تماشای سریال با دوبله اختصاصی

نکته: اگر از اینترنت خانگی استفاده می‌کنید کافی است با مبلغ بسیار کمی یک اشتراک بخرید تا ضمن دسترسی نامحدود به تمام محتواهای بخش «فیلم و سریال»، اینترنت‌تان هم نیم‌بهاء محاسبه شود.  

این پیشنهادها را هم از دست ندهید:


.

.

.

.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar