برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

«بلور سیاه»؛ بازی تاج و تختی متفاوت

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
«بلور سیاه»؛ بازی تاج و تختی متفاوت

آخرین خبر/ دنیاهای رویاگونه، فانتزی‌های بزرگ و حماسی، آثار عمیق درباره ذات زندگی، حقیقت و مبارزه با تاریکی، فقط مختص دنیای سریال‌هایی پرزرق و برق نیست. وقتی پای جنون به نتفلیکس باز شود نتیجه‌اش این می‌شود که یک «بازی تاج و تخت» با عروسک‌ها بسازد اما مخاطبش کودکان نباشند.

سریال «بلور سیاه، عصر مقاومت» که الهام گرفته از یک اثر کلاسیک و موفق است، محصول 2019 بزرگترین پلتفرم فیلم و سریال جهان است که ما را به‌ یک سفر جادویی می‌برد. به سیاره‌ای در دوردست که دور سه خورشید می‌چرخد و مثل «بازی تاج و تخت» هفت قبیله در آن زندگی می‌کنند. در مرکز سیاره بلور حقیقت قرار دارد که توسط آگرا محافظت می‌شود. این سیاره که حول 3 خورشید می‌چرخد توسط یک نیروی اهریمنی و تاریک تهدید می‌شود. هزار سال پس از حاکمیت موجودات اهریمنی بر سیاره، سه شخصیت که قهرمانان سرزمین‌شان می‌شوند تصمیم می‌گیرند هفت قبیله را برای شکست اسکسیس‌ها یا همان موجودات شیطانی متحد کنند تا دوباره سیاره‌شان نوری از بلور حقیقت بگیرد. (برای تماشا کلیک کنید)

این سریال ماجراجویانه، فانتزی و حماسی، به‌رغم شکل و شمایلش مورد توجه مخاطبان نوجوان و بزرگسال قرار گرفت و نمره بالای 8.6 را از کاربران گرفت. همین‌طور منتقدان سایت روتن تومیتوز هم با امتیاز 88 درصد بر کیفیت بالا، داستان جذاب و محتوای گیرا و نمادگرایانه سریال صحه گذاشتند. سریال در عین‌حال که می‌تواند برای بالای 12 سال هم جذاب باشد، بزرگسالان را هم همراه می‌کند. دوبله اختصاصی سریال هم توسط یک تیم حرفه‌ای از صداهای آشنا شما انجام شده تا لذت بیشتری ببرید. کافی است روی لینک زیر کلیک کنید و به توضیحات پایین مطلب توجه کنید.

>>> تماشای سریال با دوبله اختصاصی

نکته 1: برای تماشای فیلم با اینترنت همراه نیازی به خرید اشتراک ندارید. (حجم مصرفی شما تمام بهاء می‌شود). فقط کافی است برای تماشای بهتر آخرین خبرتان را به روز کنید.  

نکته 2: اگر می‌خواهید با تلویزیون هوشمند فیلم تماشا کنید کافی‌ست اینترنت همراه را روی تلویزیون هات‌اسپات کنید و «آخرین خبر» را در مرورگرتان جست‌وجو کنید.

نکته 3: اگر هم از اینترنت خانگی استفاده می‌‌کنید می‌توانید با کمترین قیمت ممکن یک اشتراک بگیرید. در این حالت حجم اینترنت مصرفی شما نیم بهاء خواهد بود.       

این پیشنهادها را هم از دست ندهید:  






      

.

.

.

.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره