برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

چیپ و دیل، وروجک های بانمک و خاطره‌ساز

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
چیپ و دیل، وروجک های بانمک و خاطره‌ساز

آخرین خبر/ معمولا انیمیشن یا پویانمایی، مورد علاقه کودکان و نوجوانان است. ولی بعضی از این فیلم‌ها، بزرگسالان را هم با خود همراه می‌کند. مخصوصا اگر یادآور خاطرات دوران جوانی‌شان باشد. انیمیشن «چیپ و دیل: تکاوران نجات» یکی از آن‌هاست.

چیپ و دیل، دو سنجاب بازیگوش هستند که حدود 30 سال قبل در یک سریال همبازی بوده‌اند ولی به دلایلی آن سریال در نیمه راه متوقف شده است. حالا پس از سال‌ها در حالی که مردم عادی با شخصیت‌های انیمیشنی در دنیا زندگی می‌کنند، این دو دوست که با قهر از هم جدا شده بودند، به هم می‌رسند و درگیر ماجراهای پلیسی می‌شوند که باید دید و خندید. این فیلم لایو اکشن انگار برای جلب توجه هواداران ساخته شده و می‌خواهد با حضور شخصیت‌های مختلف کارتون‌های کلاسیک، برای بیننده لحظات خوشی بسازد که اتفاقا در این کار هم موفق شده است. هدف فیلم فقط خنداندن تماشاچی نیست، بلکه با مطرح کردن موضوعات جالبی، او را به فکرکردن هم وامی‌دارد. به عنوان نمونه با آوردن شخصیت‌های انیمیشنی فراموش‌شده قدیمی مثل پیتر پن یا سونیک که اکنون سنی ازشان گذشته، تلنگری به مخاطب می‌زند تا یادش بیاید که زمانی طرفدار این‌ها بوده و از دیدن‌شان لذت می‌برده است. با این ترفند به ما می‌فهماند که ممکن است در زندگی واقعی هم دوستان قدیم خود را فراموش کرده و یادمان رفته باشد که چه کسانی چه نیکی‌هایی در حق‌مان کرده‌اند. (برای تماشا کلیک کنید)

پویانمایی «چیپ و دیل: تکاوران نجات» با امتیاز 7 توانسته مخاطبان را به خود جلب کند. همچنین منتقدان این فیلم را از نظر پویانمایی و سطح کمدی تحسین کرده و هالیوود ریپورتر با تعریف از صداپیشگی و طنزهای فیلم، آن را «خنده‌دارترین فیلم سال، چه پویانمایی یا لایو اکشن» نامیده است. جذابیت فیلم وقتی بیشتر می‌شود که به یاد بیاوریم این پویانمایی که تلفیقی از انیمیشن دوبعدی و سه‌بعدی و فیلم زنده است، به صورت لایو اکشن ساخته شده و در حقیقت بازیگران، این شخصیت‌های بانمک را بازی کرده‌اند. کودکانی که فیلم را تماشا کنند از داستان و شوخی‌های آن لذت خواهند برد و بزرگسالان هم با ارجاع‌هایی که به شخصیت‌های محبوب انیمیشن‌های قدیمی می‌دهد، خاطرات‌شان زنده شده و کیف خواهند کرد.

>>> لینک تماشای رایگان پویانمایی چیپ و دیل: تکاوران نجات با دوبله اختصاصی

نکته 1: برای تماشای فیلم با اینترنت همراه نیازی به خرید اشتراک ندارید. (حجم مصرفی شما تمام بهاء می‌شود). فقط کافی است برای تماشای بهتر آخرین خبرتان را به روز کنید.  

نکته 2: اگر می‌خواهید با تلویزیون هوشمند فیلم تماشا کنید کافی‌ست اینترنت همراه را روی تلویزیون هات‌اسپات کنید و «آخرین خبر» را در مرورگرتان جست‌وجو کنید.

نکته 3: اگر هم از اینترنت خانگی استفاده می‌‌کنید می‌توانید با کمترین قیمت ممکن یک اشتراک بگیرید. در این حالت حجم اینترنت مصرفی شما نیم بهاء خواهد بود.       

برای تماشای فیلم و سریال‌های بیشتر به بخش «سینما و چهره» آخرین خبر بروید. این پیشنهادها را هم از دست ندهید: 






 

 

.

.

.

.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره