برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

جکی چان خونت رو بِبر بالا

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
جکی چان خونت رو بِبر بالا

آخرین خبر/ جکی چان که از محبوب‌ترین شخصیت‌های صنعت سرگرمی است، یک بازیگر بامزه که تا سن بالا بدون بدلکار به انجام کارهای سخت و مبارزات رو می‌آورد و البته شکستگی و زخمی‌شدن‌های زیادی را هم سر صحنه‌های فیلمبرداری تجربه می‌کرد. جکی‌چان در حقیقت سبک شرقی مبارزه تن‌به‌تن را دنبال می‌کند و مسلط به ورزش کونگ‌فو است. اما حیف که مدت‌هاست فعالیتش در سینما کم شده. از طرفی شاید خیلی از مخاطبان قدیمی هم با فیلم‌های هنگ‌کنگی حال نکنند. برای همین «شمشیر اژدها» یک فیلم هالیوودی خوش ساخت با بازی جکی‌چان، آدریان برودی، جان کیوزاک و لین پنگ می‌تواند انتخاب خوبی باشد. با ما باشید برای معرفی این فیلم.

کجایی جکی‌چان؟

جکی‌چان دوست داشتنی متولد 1954 است یعنی 68 سال سن دارد، باورش کمی مشکل است اما چاره‌ای نیست. گذر سن باعث شده او این‌روزها بیشتر به‌عنوان یک تهیه‌کننده فعال باشد. «شمشیر اژدها» از آخرین فیلم‌هایی است که چان در آن مبارزه می‌کند. آن‌ هم در 61 سالگی. فیلم کمی قدیمی شده. اما در این برهوت فیلم‌های رزمی که جکی‌چان خون‌مان پایین آمده تماشایش ارزش دارد. (برای تماشا با دوبله اختصاصی کلیک کنید)

ترکیب مبارزه‌های شرقی و غربی 

فیلم داستان یک گروه صلح‌بان در جاده ابریشم به فرماندهی چان است. گروه سعی می‌کنند بین کشورها و ارتش‌ها صلح برقرار کنند، اما متهم به دزدی طلا شده و به یک منطقه عجیب و باستانی تبعید می‌شوند. از آن طرف سروکله یک ارتش رومی پیدا می‌شود. این‌جاست که فیلم فرصت دارد سبک مبارزه‌های شرقی و غربی را با انواع سلاح‌های باستانی نشان دهد و حسابی هیجان مخاطب را اقناع کند. سکانس‌های مبارزه‌ها جذاب و دیدنی هستند، هرچند ما به مبارزه‌های چان در خیابان و رستوران و استفاده حداکثری از انواع چیزهای اطرافش عادت و علاقه داریم، اما چون با یک فیلم تاریخی طرفیم کارگردان علاوه بر طراحی مبارزه‌های جالب و شیرین، سعی کرده انواع و اقسام سلاح دم‌دست شخصیت‌ها بگذارد تا با سبک‌های مختلف مبارزه تن‌به‌تن و شمشیرزنی هر بلایی خواستند سر هم بیاورند و تماشاگر کیف کند. خبر خوب بعدی این‌که فیلم دوبله فارسی اختصاصی دارد. ببینید و لذت ببرید.      

>>> لینک تماشای فیلم با دوبله اختصاصی

نکته 1: برای تماشای فیلم با اینترنت همراه نیازی به خرید اشتراک ندارید. (حجم مصرفی شما تمام بهاء می‌شود). فقط کافی است برای تماشای بهتر آخرین خبرتان را به روز کنید.  
نکته 2: اگر می‌خواهید با تلویزیون هوشمند فیلم تماشا کنید کافی‌ست اینترنت همراه را روی تلویزیون هات‌اسپات کنید و «آخرین خبر» را در مرورگرتان جست‌وجو کنید.
نکته 3: اگر هم از اینترنت خانگی استفاده می‌‌کنید می‌توانید با کمترین قیمت ممکن یک اشتراک بگیرید. در این حالت حجم اینترنت مصرفی شما نیم بهاء خواهد بود.

برای تماشای فیلم و سریال‌های بیشتر به بخش «سینما و چهره» آخرین خبر بروید. این پیشنهادها را هم از دست ندهید:





.

.

.

.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar