برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

به‌روز انیمیشین ببینید: «پنجه‌های خشم» اثر 45 میلیون‌دلاری پارامونت

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
به‌روز انیمیشین ببینید: «پنجه‌های خشم» اثر 45 میلیون‌دلاری پارامونت

آخرین خبر/ دنیای انیمیشن‌ها مدام ما را با داستان‌های تازه و جالب غافلگیر می‌کند. هرچند بیشتر انیمیشن‌های جدید بزرگ‌ترها را هم سرگرم و راضی می‌کند، اما واقعاً خوش‌ به‌حال بچه‌های امروزی که حق انتخاب زیادی بین محصولات جذاب دارند. «پنجه‌های خشم، افسانه هنک» که با بودجه عجیب و غریب 45 میلیون دلاری توسط پارامونت تولید شده، سوپراستارهای هالیوود مثل «ساموئل ال جکسون»، «میشائیل کرا»، «مل بروکس» و «میچل یهوا» را به‌عنوان صداپیشه دارد و داستانش ترکیبی از المان‌های محبوب ژانر وسترن و رزمی است. (لینک تماشای فیلم)

فیلم‌هایی مثل «هفت سامورایی»، «بیل را بکش»، «هفت دلاور» و... الهام‌بخش این انیمیشن جالب هستند. فیلم داستان مردم دهکده‌ای است که محل زندگی‌شان مورد دسیسه یک گربه شیطانی است. آن‌ها دنبال استخدام یک سامورایی خوب برای دفاع از روستا هستند، اما گربه شیطانی که می‌داند گربه‌های روستا از سگ‌ها متنفر هستند با ترفندی باعث می‌شود یک سگ مشنگ بشود سامورایی روستا، تا بتواند به‌راحتی روستای بی‌دفاع را تصاحب کند. اما دوستی و رفاقت، عشق، تلاش و رابطه شاگرد و استادی نیروهای قوی هستند که برابر نقشه‌های شیطانی قرار می‌گیرند. فیلم پر است از شوخی با موتیف‌های سینمایی آشنا مثل فلش بک و... اما حتی اگر ارجاعات بامزه آن‌را متوجه نشوید هم داستان پر هیجانش می‌تواند نظر شما را جلب کند و باعث سرگرمی شما و خانواده‌تان شود. خبر خوب این‌که می‌توانید فیلم را با دوبله اختصاصی و حرفه‌ای، همزمان با پخش جهانی ببینید و بدون این‌که نگران زیرنویس هماهنگ باشید کنار خانواده از تماشایش لذت ببرید.

>>> برای تماشای فیلم با دوبله اختصاصی کلیک کنید         

نکته 1: برای تماشای فیلم با اینترنت همراه نیازی به خرید اشتراک ندارید. (حجم مصرفی شما تمام بهاء می‌شود). فقط کافی است برای تماشای بهتر آخرین خبرتان را به روز کنید.  

نکته 2: اگر می‌خواهید با تلویزیون هوشمند فیلم تماشا کنید کافی‌ست اینترنت همراه را روی تلویزیون هات‌اسپات کنید و «آخرین خبر» را در مرورگرتان جست‌وجو کنید.

نکته 3: اگر هم از اینترنت خانگی استفاده می‌‌کنید می‌توانید با کمترین قیمت ممکن یک اشتراک بگیرید. در این حالت حجم اینترنت مصرفی شما نیم بهاء خواهد بود.

برای تماشای فیلم و سریال‌های بیشتر به بخش «سینما و چهره» آخرین خبر بروید. این پیشنهادها را هم از دست ندهید:






 

.

.

.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره