برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

یک جن‌گیری کاملاً دخترونه

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
یک جن‌گیری کاملاً دخترونه

آخرین خبر/ یک پیشنهاد داریم برای کسانی‌ که از فیلم‌های پر از رفاقت و دوستی لذت می‌برند، اهل ماجراجویی هستند و سینمای تین‌ایجری را می‌پسندند. فیلم «جن‌گیری، از بهترین دوستم» محصول 2022 هالیوود داستان دو دختر به‌ نام‌های اِبی و گرچن است که یک‌ روز بعد از تفریحات دخترانه وارد یک کلبه مرموز می‌شوند. سروصدا و اتفاقات داخل کلبه باعث می‌شود از آن‌جا فرار کنند. اما از ساعتی بعد رفتار گرچن تغییر می‌کند. ابی که نگران دوستش است سعی می‌کند به خانواده گرچن و مدیر مدرسه هشدار دهد اما به‌خاطر سابقه مصرف موادمخدر کسی حرف‌هایش را جدی نمی‌گیرد. برای همین دست‌به‌کار می‌شود تا اهریمنی را که باعث آزار دوستش شده از روح او بیرون کند. (برای تماشا کلیک کنید)

چرا ببینیم؟

از همین خلاصه داستان می‌توان حدس زد با یک درام هیجان‌انگیز و ترسناک طرفیم. اما نکته این‌جاست که در این فیلم خبری از موتیف‌ها و قواعد دیگر فیلم‌های ژانر وحشت نیست. بلکه جنبه هیجان‌انگیز و ماجراجویانه داستان بر وجوه وحشتناکش غلبه دارد و در کنار این موارد ساختار فیلم به‌خاطر روایت یک داستان دخترانه و نوجوانانه تا حد زیادی لحن کمدی دارد. طنزی که هوشمندانه در حد همان لحن باقی می‌ماند تا آسیبی به ساختار هیجان‌انگیز و لایه وحشتناک فیلم وارد نشود. خبر خوب این‌که فیلم دوبله فارسی اختصاصی دارد و براساس ویژگی شخصیتی و با صلاحدید والدین برای نوجوانان بالای 16 هم می‌تواند جذاب باشد. سن و سالی که به‌خاطر محتوای خشن فیلم‌های ژانر وحشت، از تماشای بیشتر آثار شاخص این‌گونه سینمایی براساس درجه‌بندی‌های استاندارد محروم هستند. اگر مایل به تماشای این فیلم به‌صورت رایگان بودید می‌توانید به‌لینک زیر مراجعه کنید. نکاتی که بعد از لینک ذکر شده را هم مطالعه کنید.

>>> تماشای فیلم با دوبله اختصاصی

نکته 1: برای تماشای فیلم با اینترنت همراه نیازی به خرید اشتراک ندارید. (حجم مصرفی شما تمام بهاء می‌شود). فقط کافی است برای تماشای بهتر آخرین خبرتان را به روز کنید.  
نکته 2: اگر می‌خواهید با تلویزیون هوشمند فیلم تماشا کنید کافی‌ست اینترنت همراه را روی تلویزیون هات‌اسپات کنید و «آخرین خبر» را در مرورگرتان جست‌وجو کنید.
نکته 3: اگر هم از اینترنت خانگی استفاده می‌‌کنید می‌توانید با کمترین قیمت ممکن یک اشتراک بگیرید. در این حالت حجم اینترنت مصرفی شما نیم بهاء خواهد بود.

برای تماشای فیلم و سریال‌های بیشتر به بخش «سینما و چهره» آخرین خبر بروید. این پیشنهادها را هم از دست ندهید:





.

.

.

.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar