نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

پیشنهاد برای آخر هفته خانوادگی: «کریسمسی به‌یاد گذشته»

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
پیشنهاد برای آخر هفته خانوادگی: «کریسمسی به‌یاد گذشته»

آخرین خبر/ آخر هفته‌ها فرصت خوبی برای دورهم بودن با خانواده و تماشای فیلم است، فیلم‌هایی که روح بچه‌ها را سرگرم و ذهن بزرگترها درگیر کند؛ حال‌وهوای خانوادگی و با نشاطی داشته باشد و خلاصه در یک کلام همه را برای ساعتی از دردسرهای زندگی، دلار و ... دور کند. در این روزهای سرد و حال‌وهوای کریسمسی، فیلم‌هایی برای تعطیلات در دنیا اکران می‌شود. مثل فیلم «کریسمسی به‌یاد گذشته» که قصه‌ای خانوادگی و کمدی درباره تلاش‌های یک پدر برای شادی خانواده‌اش است. با معرفی این فیلم و ارائه لینک تماشای رایگانش همراه ما باشید.

نویسنده‌ای که طرد شد

فیلم داستان مرد میان‌سالی است که در آستانه کریسمس همه پس‌اندازش را تمام کرده و رُمانی هم که نوشته توسط همه ناشران رد شده. او در آستانه یک بی‌پولی عظیم است که ناگهان خبر درگذشت پدرش را می‌شنود. پس به شهر زادگاهش که خاطرات زیادی در آن داشته برمی‌گردد. مادرش معتقد است مراسم تدفین پدر را می‌توان به بعد کریسمس موکول کرد و نباید شادی را از خانواده دریغ کرد. برای همین مرد میان‌سال تلاش می‌کند ضمن آن‌که با غم از دست دادن پدرش کنار می‌آید یک کریسمس جذاب و خاطره‌انگیز را برای خانواده‌اش بسازد.  (تماشای فیلم با دوبله فارسی اختصاصی)

چرا ببینیم؟

فیلم توسط پلتفرم محبوب HBO که نسخه VOD شبکه معروف HBO است به‌صورت استریم اکران شده و مورد اقبال جهانی هم قرار گرفته و با فاصله بسیار کمی با دوبله فارسی اختصاصی تقدیم شما می‌شود. فیلمی لطیف، خانواده‌محور و دوست‌داشتنی که در آن کنار هم بودن یک خانواده ابزار اصلی مقابله با مشکلات است. اگر اینترنت همراه از هر اپراتوری داشته باشید می‌توانید این فیلم گرم و صمیمی را به‌صورت رایگان، یعنی بدون نیاز به‌خرید اشتراک و تنها با حجم تمام بهاء اینترنت تماشا کنید. اگر هم اینترنت خانگی دارید می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای بسیار کم نسبت به دیگر پلتفرم‌های نمایش فیلم، ضمن تماشای این فیلم، به آرشیوی بی‌نهایت جذاب از انواع فیلم و سریال‌های روز دنیا با دوبله‌های اختصاصی دسترسی داشته باشید.

>>> تماشای فیلم با دوبله فارسی اختصاصی

نکته 1: برای تماشای فیلم با اینترنت همراه نیازی به خرید اشتراک ندارید. (حجم مصرفی شما تمام بهاء می‌شود). فقط کافی است برای تماشای بهتر آخرین خبرتان را به روز کنید.  
نکته 2: اگر می‌خواهید با تلویزیون هوشمند فیلم تماشا کنید کافی‌ست اینترنت همراه را روی تلویزیون هات‌اسپات کنید و «آخرین خبر» را در مرورگرتان جست‌وجو کنید.
نکته 3: اگر هم از اینترنت خانگی استفاده می‌‌کنید می‌توانید با کمترین قیمت ممکن یک اشتراک بگیرید. در این حالت حجم اینترنت مصرفی شما نیم بهاء خواهد بود.
برای تماشای فیلم و سریال‌های بیشتر به بخش «سینما و چهره» آخرین خبر بروید. این پیشنهادها را هم از دست ندهید:






    

.

.

.

.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar