نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

ماجرای چاقوکشی اسرارآمیز در ویلای میلیاردر معروف

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
ماجرای چاقوکشی اسرارآمیز در ویلای میلیاردر معروف

آخرین خبر/ فیلم‌های جنایی را دوست‌داریم چون مثل یک پیاز چند لایه دارند و با عبور از هربخش به‌یک بخش تازه می‌رسیم. فیلم «چاقوکشی» محصول سال 2019 چنین ویژگی داشت و حسابی محبوب شد. یک جنایت و کُلی مظنون که ما به‌عنوان مخاطب باید در کنار شخصیت‌های فیلم احتمال وقوع جرم توسط هرکدام را بررسی می‌کردیم. حالا رایان جانسون سه‌سال بعد از آن شاهکار دوست‌داشتنی با فیلم تازه‌ای برگشته: «پیاز شیشه‌ای، چاقوکشی اسرارآمیز». فیلمی که در جزیره‌ای زیبا در یونان فیلمبرداری شده و قرار است عطش عاشقان سینمای معمایی و جنایی را با یک داستان نفس‌گیر، کلی بازیگر محبوب و یک لوکیشن خاص سیراب کند. با ما باشید برای معرفی این فیلم:

عضلات ذهن‌تان را تقویت کنید

ذهن مانند یک عضله عمل می‌کند. عضله‌ای که هرچه‌قدر از آن کار بکشیم قوی‌تر می‌شود و در کنار جدول، سودوکو و فعالیت‌هایی از این دست، تماشای فیلم‌های جنایی یک ورزش جالب برای ذهن است که به‌تقویت آن کمک می‌کند. فیلم «پیاز شیشه‌ای...» داستان یک میلیاردر معروف حوزه انرژی است به‌نام مایلز براون که در جزیره‌ای لوکس زندگی می‌کند. او هر‌سال رفقای سابق را که هرکدام به‌دلیلی مدیونش هستند را برای یک آخر هفته رویایی دعوت می‌کند. میهمانی تازه او در اوج کرونا شروع شده، یک فرماندار، یک مدل لباس، یک اینفلوئنسر بدن‌ساز، یک دانشمند و بالاخره شریک سابق میلیاردر همه با روشی عجیب و معمایی به میهمانی او دعوت می‌شوند. اما حضور یک کارآگاه معروف که معلوم نیست توسط چه کسی دعوت شده توجه همه را به‌خود جلب می‌کند. مشخص است که قرار است به‌سبک داستان‌های آگاتا کریستی جنایتی رخ دهد، همه می‌توانند هم قربانی باشند، هم مظنون، از ابتدای فیلم هم  مبتنی بر انگیزه‌های هرشخصیت، فرضیه‌های جالب و فراوانی در ذهن ما شکل می‌گیرد تا این‌که در دقیقه 90 غافلگیر می‌شویم. (تماشای فیلم با دوبله فارسی اختصاصی)

چرا ببینیم؟

فیلم مدت کوتاهی بعد از اکران جهانی با دوبله فارسی اختصاصی در اختیار شماست، فیلمی که با توجه به داستان جالب، سبک روایی خوب و روان، بازی‌های دوست‌داشتنی و اتمسفر گرمش یکی از بهترین‌های 2022 است و برای کسب عنوان بهترین فیلم جنایی سال رقابتی سخت با «انولا هولمز» 2 خواهد داشت. اگر می‌خواهید از این فیلم لذت ببرید باید یک مخاطب فعال باشید و براساس شواهدی که پیش‌روی شماست مدام حدس بزنید. هر اتفاق جزئی در فیلم می‌تواند یک کُد مهم برای کشف حقیقت باشد. ادوارد نورتون بازیگر معروف «باشگاه مشت‌زنی»، دنیل کریگ جیمزباند معروف سینما، دیو باتیستا بازیگر بامزه و البته قهرمان محبوب کشتی کچ، کیت هادسون ستاره کمدی‌های عاشقانه از مهم‌ترین بازیگران این فیلم پرستاره هستند. فیلمی که هرچند داستانش هیچ ارتباطی با نسخه اولش ندارد اما از جنبه‌های فنی بسیاری از قسمت اول هم بهتر از کار درآمده است.

>>> تماشای فیلم با دوبله فارسی اختصاصی

نکته 1: برای تماشای فیلم با اینترنت همراه نیازی به خرید اشتراک ندارید. (حجم مصرفی شما تمام بهاء می‌شود). فقط کافی است برای تماشای بهتر آخرین خبرتان را به روز کنید.  
نکته 2: اگر می‌خواهید با تلویزیون هوشمند فیلم تماشا کنید کافی‌ست اینترنت همراه را روی تلویزیون هات‌اسپات کنید و «آخرین خبر» را در مرورگرتان جست‌وجو کنید.
نکته 3: اگر هم از اینترنت خانگی استفاده می‌‌کنید می‌توانید با کمترین قیمت ممکن یک اشتراک بگیرید. در این حالت حجم اینترنت مصرفی شما نیم بهاء خواهد بود.
برای تماشای فیلم و سریال‌های بیشتر به بخش «سینما و چهره» آخرین خبر بروید. این پیشنهادها را هم از دست ندهید:


.

.

.

.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar