نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

غم‌های بی‌پایان یک مادر مهاجر در آمریکا 

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
غم‌های بی‌پایان یک مادر مهاجر در آمریکا 

آخرین خبر/ قوی‌ترین غریزه دنیا بدون شک غریزه مادری است. نیرویی که می‌تواند دنیا را به تسخیر خود در بیاورد و عاملی باشد برای بزرگترین حرکت‌ها. مادر بودن در دل خودش رنج‌های فراوانی دارد، به‌خصوص وقتی مادری تنها باشی و در غربت. «پرستار بچه» محصول 2022 سینمای آمریکا روایتی است تلخ از سخت‌کوشی یک مادرِ آفریقایی که به آمریکا مهاجرت کرده و در تلاش است دنیای بهتری برای فرزندش بسازد اما چالش‌های بزرگی پیش‌روی اوست. با معرفی اختصاصی این فیلم همراه «آخرین خبر» باشید.

و از رنجی که می‌بریم...

آیشا یک زن سنگالی است که به‌خاطر تعرض یک فرد بانفوذ باردار شده. او فرزند ناخواسته‌ای که حاصل تلخ‌ترین اتفاق زندگی‌اش هست را بزرگترین دستاوردش از زندگی می‌داند و تلاش می‌کند دنیای بهتری برای او بسازد. برای همین به آمریکا مهاجرت می‌کند و با پرستاری از کودک خردسالی به‌نام رُز، تلاش می‌کند زمینه مهاجرت فرزندش را هم فراهم کند. خانواده رز از هم پاشیده است. پدرش یک هنرمند مشهور است که به‌خاطر عکس‌های معروفی که از مردم فقیر و جنگ‌زده آفریقا گرفته پول خوبی به جیب زده و مادرش هم یک زن الکلی است که برای پیشرفت در شغلش تن به‌کارهای ناشایست می‌دهد. در این بین رُز دیوانه‌وار عاشق آیشا است. اما آیشا مدام کابوس می‌بیند و همین کابوس‌ها او را در انجام وظایفش برای نگهداری از رز دچار مخاطره‌های جدی می‌کند. (تماشای فیلم با زیرنویس فارسی)

چرا ببینیم؟

فیلم هرچند در دقایقی وارد دنیای کابوس‌های آیشا می‌شود و به مرز سینمای وحشت نزدیک می‌شود؛ اما در حقیقت یک تراژدی تمام عیار است از نبرد نابرابری که یک زن مهاجر با سرنوشت و شرایط محیطی دارد. زنی که تسلیم نمی‌شود اما جسم و روحش چنان آزرده می‌شود که اشتباهات بزرگی مرتکب می‌شود. فیلم دو ایده مهم دارد، یکی مادر بودن، یکی رنج مادری در زمینه مهاجرت و غربت، و در دنیایی که آدم‌ها با انسانیت غریبه شده‌اند. فیلم در دل یک درام می‌تواند شما را با احساسات مادری که تا مرز جنون رفته اما تسلیم نمی‌شود آشنا کند. قهرمانی که بدون سلاح برابر تقدیر می‌ایستد.

>>> تماشای فیلم با زیرنویس فارسی

نکته 1: برای تماشای فیلم با اینترنت همراه نیازی به خرید اشتراک ندارید. (حجم مصرفی شما تمام بهاء می‌شود). فقط کافی است برای تماشای بهتر آخرین خبرتان را به روز کنید.  
نکته 2: اگر می‌خواهید با تلویزیون هوشمند فیلم تماشا کنید کافی‌ست اینترنت همراه را روی تلویزیون هات‌اسپات کنید و «آخرین خبر» را در مرورگرتان جست‌وجو کنید.
نکته 3: اگر هم از اینترنت خانگی استفاده می‌‌کنید می‌توانید با کمترین قیمت ممکن یک اشتراک بگیرید. در این حالت حجم اینترنت مصرفی شما نیم بهاء خواهد بود.
برای تماشای فیلم و سریال‌های بیشتر به بخش «سینما و چهره» آخرین خبر بروید. این پیشنهادها را هم از دست ندهید:


.

.

.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar