نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

وقتی رزمی و اکشن مخلوط می‌شوند

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
وقتی رزمی و اکشن مخلوط می‌شوند

آخرین خبر/ اکشن دوست دارید یا رزمی؟ جلوه‌های ویژه دوست دارید یا بدلکاری واقعی؟ اهل داستان‌های پیچیده و پررمز و راز هستید یا درام ساده را ترجیح می‌دهید؟ اکشن اساطیری و هالیوودی دوست دارید یا فیلم برمبنای هنرهای رزمی شرق آسیا؟ ابرقهرمانی یا ساده؟ هر سمت این انتخاب‌ها باشید بدنیست بدانید سینمای چین اثری خلق کرده که به شکل جالبی همه این‌ها را دل خودش جای داده. فیلم «آواز قاتلان» که یکی از جدیدترین محصولات روز سینمای جهان است و در کوتاه‌ترین زمان ممکن دوبله فارسی اختصاصی شده، اثری است که می‌تواند همه علاقه‌مندان به سینمای اکشن و رزمی را راضی کند، چه رزمی شرق آسیا را دوست داشته باشید چه آثار پرخرج هالیوودی را.

یک اکشن پرخرج

فیلم داستان یک قاتل حرفه‌ای و جوان به نام «چی جن یوان» است که مثل یک ابرقهرمان باستانی به یک سلاح مخوف مجهز شده. او در یک فرقه مرموز و ترسناک دوره دیده و تبدیل به یک ماشین کشتار بی‌رحم و توقف‌ناپذیر شده است. یک لوحه مرموز که حاوی نقشه یک گنج باستانی است کشف می‌شود و گروه‌های زیادی دنبال به‌دست آوردن آن هستند. «چی جن» هم وارد این مهلکه می‌شود اما در دل این ماموریت با چالش‌هایی مواجه می‌شود که جانش به خطر می‌افتد باید با گروه‌های زیادی مبارزه کند. (تماشای فیلم با دوبله اختصاصی)

چرا ببینیم؟

فیلم جلوه‌های ویژه ممتازی دارد، کمتر از دکور کم‌خرج در آن استفاده شده و طراحی صحنه‌های مبارزه‌ها پرخرج و با جزئیات زیادی است. سعی شده در انتقال التهاب داستان فیلم از تکنیک‌های هالیوودی استفاده شود. نکته مهم این‌جاست که تعداد شخصیت‌ها و داستان‌های جزئی چنان زیاد است که نمی‌توان بدون حوصله به تماشای فیلم نشست. فیلم اثری صرفاً سرگرم‌کننده است که اکشنش بر مبارزه‌های کلاسیک سینمای شرق آسیا برتری دارد و به‌هرحال مخاطب این نوع سینما را راضی می‌کند. اگر با این اوصاف مشتاق تماشای آن هستید می‌توانید از لینک زیر به‌تماشای فیلم با دوبله فارسی اختصاصی بنشینید.

>>> تماشای فیلم با دوبله اختصاصی

نکته 1: برای تماشای فیلم با اینترنت همراه نیازی به خرید اشتراک ندارید. (حجم مصرفی شما تمام بهاء می‌شود). فقط کافی است برای تماشای بهتر آخرین خبرتان را به روز کنید.  
نکته 2: اگر می‌خواهید با تلویزیون هوشمند فیلم تماشا کنید کافی‌ست اینترنت همراه را روی تلویزیون هات‌اسپات کنید و «آخرین خبر» را در مرورگرتان جست‌وجو کنید.
نکته 3: اگر هم از اینترنت خانگی استفاده می‌‌کنید می‌توانید با کمترین قیمت ممکن یک اشتراک بگیرید. در این حالت حجم اینترنت مصرفی شما نیم بهاء خواهد بود.
برای تماشای فیلم و سریال‌های بیشتر به بخش «سینما و چهره» آخرین خبر بروید. این پیشنهادها را هم از دست ندهید:





 
.

.

.

.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره