نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

ضیافتی جذاب با خوردنی و ترسناک با جنایت

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
ضیافتی جذاب با خوردنی و ترسناک با جنایت

آخرین خبر/ «منو» محصول 2022 در جشنواره‌های مختلفی جوایز را درو کرد و خیلی‌ها منتظر اکران آن در پلتفرم‌های آنلاین بودند. فیلم داستانی ترسناک، روان‌شناسی، ضدسرمایه‌داری و با درون‌مایه انتقام دارد که به‌صورت اختصاصی و برای اولین‌بار در ایران با دوبله اختصاصی حرفه‌ای از لینک انتهای مطلب عرضه شده. با معرفی این فیلم همراه ما باشید.

جزیره زیبا، مخوف می‌شود

فیلم داستان گروهی از آدم‌های ثروتمند است که با یک قایق تفریحی برای حضور در رستوران لاکچری عازم یک جزیره بکر و زیبا می‌شوند. برنامه این سفر یک تور گردشگری غذا با میزبانی آشپزی صاحب‌نام است که طبخ و سرو غذا را یک اثر هنری می‌داند. قبل از سِرو هر غذا سرآشپز که نقشش را رالف فاینس بازیگر اسکاری بازی می‌کند با خطابه‌های عجیبی از تاریخچه غذا می‌گوید. حاضران شامل یک سرمایه‌گذار، یک منتقد غذا، چند متهم اقتصادی و... هستند که نسبت به رفتار سرآشپز حساس هستند. فقط یک‌نفر در این میهمانی متفاوت است آن‌هم دختری است به‌نام مارگو که آنیا تیلور بازیگر توانمند سریال «گامبی وزیر» نقشش را بازی می‌کند. مارگو کم کم به شرایط مشکوک می‌شود اما کار از کار گذشته و... (تماشای فیلم با دوبله فارسی اختصاصی)

چرا ببینیم؟

بازیگران توانمندی در این فیلم حضور دارند تا داستانی را تکمیل کنند که مشابهش را ندیده‌ایم. ورودی یا پرده اول و مقدمه فیلم کمی طولانی اما مجلل و با شکوه است. مارک مایلود کارگردان کهنه‌کار فیلم تجربه حضور پشت دوربین و کارگردانی چند اپیزود از شاهکارهایی مثل «بازی تاج و تخت» و «وراثت» را دارد. طراحی صحنه فیلم چشم‌نواز است و شاید تجربه عجیبی باشد که هنگام تماشای یک فیلم ژانر وحشت از جنس کمابیش اسلشر گرسنه شوید اما آن‌قدر غذاهای دریایی زیبایی خواهید دید که صدای شکم‌تان درخواهد آمد. اگر به‌تماشای این فیلم علاقه‌مند شدید می‌توانید با دوبله فارسی اختصاصی از لینک زیر تماشایش کنید.

>>> تماشای فیلم با دوبله فارسی اختصاصی 

نکته 1: برای تماشای فیلم با اینترنت همراه نیازی به خرید اشتراک ندارید. (حجم مصرفی شما تمام بهاء می‌شود). فقط کافی است برای تماشای بهتر آخرین خبرتان را به روز کنید.  
نکته 2: اگر می‌خواهید با تلویزیون هوشمند فیلم تماشا کنید کافی‌ست اینترنت همراه را روی تلویزیون هات‌اسپات کنید و «آخرین خبر» را در مرورگرتان جست‌وجو کنید.
نکته 3: اگر هم از اینترنت خانگی استفاده می‌‌کنید می‌توانید با کمترین قیمت ممکن یک اشتراک بگیرید. در این حالت حجم اینترنت مصرفی شما نیم بهاء خواهد بود.
برای تماشای فیلم و سریال‌های بیشتر به بخش «سینما و چهره» آخرین خبر بروید. این پیشنهادها را هم از دست ندهید:


.

.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar