نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

«بی‌‌جادو» داستانی موزیکال در دنیای دخترانه شاه و پریون

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
«بی‌‌جادو» داستانی موزیکال در دنیای دخترانه شاه و پریون

آخرین خبر/ دیزنی را با انیمیشن‌‌های رویایی و بازسازی داستان‌‌های قدیمی می‌‌شناسیم. اما چندسالی است این کمپانی معروف صنعت سرگرمی سراغ ساخت فیلم‌‌های پرخرج و رویایی اما با داستان‌‌هایی از همان جنس انیمیشن‌‌هایش آمده. روزگاری تصور نمی‌‌شد که بتوان آن داستان‌‌های شاه و پریان را به‌‌جای انیمیشن با فیلم رئال ساخت، اما دیزنی با چند تجربه موفق در این دنیا وارد شد و جدیدترین شاهکارش یعنی «بی‌‌جادو» را هم اکران کرد. فیلمی که در دنیای رنگی و جادویی یک شاهزاده خانم زیبا می‌‌گذرد، فیلم قصه‌‌های قدیمی، با حضور خیر و شر، دوست و دشمن، شاهزاده خوش‌‌تیپ، اژدها و... با معرفی این فیلم همراه ما باشید.

یک فانتزی با حضور ایمی آدامز

ایمی آدامز را با حضور در فیلم‌‌های بزرگ و بازی‌‌های رئال می‌‌شناسیم اما این ستاره دوست‌‌داشتنی هالیوود حالا در یک فانتزی خاص و خوش‌‌رنگ ظاهر شده است. داستان درباره شاهزاده‌‌خانمی است که توسط یک جادوگر شرور از دنیای جادویی‌‌اش به دنیای ما آدم‌‌ها پرت می‌‌شود. او که به واقعیت‌‌های این دنیا علاقه‌‌ای ندارد مفهوم عشق را حین آشنایی با یک وکیل خوش‌‌تیپ پیدا می‌‌کند. اما سال‌‌ها بعد دنیایش توسط یک آدم بدجنس تباه می‌‌شود. برای همین تصمیم می‌‌گیرد از نیروی جادویی دنیایش برای تغییر زندگی استفاده کند. اما این جادو درست عمل نمی‌‌کند و اتفاقات بدی می‌‌افتد. این خلاصه‌‌ای بود از ابتدای داستان این فانتزی موزیکال، که پر از جلوه‌‌های ویژه زیبا و موزیک‌‌های شاد است. از لینک زیر ببینید و لذت ببرید.  

>>> تماشای فیلم با دوبله اختصاصی

نکته 1: برای تماشای فیلم با اینترنت همراه نیازی به خرید اشتراک ندارید. (حجم مصرفی شما تمام بهاء می‌شود). فقط کافی است برای تماشای بهتر آخرین خبرتان را به روز کنید.  
نکته 2: اگر می‌خواهید با تلویزیون هوشمند فیلم تماشا کنید کافی‌ست اینترنت همراه را روی تلویزیون هات‌اسپات کنید و «آخرین خبر» را در مرورگرتان جست‌وجو کنید.
نکته 3: اگر هم از اینترنت خانگی استفاده می‌‌کنید می‌توانید با کمترین قیمت ممکن یک اشتراک بگیرید. در این حالت حجم اینترنت مصرفی شما نیم بهاء خواهد بود.
برای تماشای فیلم و سریال‌های بیشتر به بخش «سینما و چهره» آخرین خبر بروید. این پیشنهادها را هم از دست ندهید:


.

.

.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar