نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

معرفی «برف سیاه»، اولین و بهترین سریال 2023 

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
معرفی «برف سیاه»، اولین و بهترین سریال 2023 

آخرین خبر/ هنوز زمان زیادی از آغاز سال نوی میلادی 2023 نگذشته و ممکن است خیلی از آثار شاخص 2022 را هم ندیده باشید. اما همه فیلم و سریال‌هایی که در فهرست تماشا دارید بگذارید کنار، چون مینی‌سریالی داغ در 2023 رسیده که شما را در داستان پرکشش و معمایی‌اش غرق می‌کند یعنی «برف سیاه». مینی‌سریالی که با توجه به موفقیتش باید داستان 6 اپیزودی که از آن ارائه شده را فصل اولش بدانیم چون به‌احتمال زیاد برای فصل‌های بعدی تمدید خواهد شد. بد نیست بدانید اپیزود ششم این سریال چنان جذاب بود که نمره 9.0 را از کاربران سایت IMDB گرفت. با معرفی این سریال همراه ما باشید.

کشف جنایت بعد از 25 سال

سال 1994 ایزابل دخترکی است که در شهر کوچکی که کار بیشتر مردمش مزرعه‌داری است زندگی می‌کند. او رویای سفرهای جاده‌ای را دارد برای همین می‌خواهد از عشقش دل بکند و به یک سفر پرهیجان برود. اما پیش از آن برای مدرسه طرح جالبی به‌نام کپسول زمان را اجرا می‌کند. در این طرح ایزابل و چند دانش‌آموز دیگر موظف می‌شوند نامه‌هایی را برای خودشان و شهرشان بنویسند و در چاله‌ای قرار دهند. نامه‌ها قرار است 25 سال بعد توسط دانش‌آموزان که بزرگ شده‌اند باز شود. اما ایزابل قبل از سفرش به قتل می‌رسد و هیچ نشانه‌ای از قاتل پیدا نمی‌شود. 25 سال بعد که نامه دانش‌آموزان از داخل کپسول خارج می‌شود شهر در بهت فرو می‌رود چون ایزابل قتلش را توسط افرادی که دوستش دارند طی نامه‌ای پیش‌بینی کرده. یک پلیس حرفه‌ای از مرکز مامور بررسی دوباره پرونده می‌شود. پرونده‌ای پیچیده که مظنونین زیادی دارد. (تماشای سریال با زیرنویس فارسی)

چرا ببینیم؟

سریال یک داستان معمایی قوی و پرالتهاب دارد که از قسمت اول شما را مجذوب می‌کند. لوکیشین‌های چشم‌نواز سریال لذت تماشای آن و دنبال کردن داستانش را دوچندان می‌کنند. حضور بازیگران شناخته شده‌ای تراویس فیمل فوق‌ستاره سریال جذاب «وایکینگ‌ها» باعث جذابیت اثر است. اما در کنار قدرت کارگردانی و خیلی امتیازهای دیگر سریال، بدون شک قدرت داستان‌پردازی و فیلمنامه جذاب و گره‌گیرایی که به ذهن مخاطب قلاب می‌اندازد بیشتر از هرچیزی عامل جذب و حفظ مخاطب خواهد بود. ببینید و لذت ببرید.

>>> تماشای سریال با زیرنویس فارسی

نکته 1: برای تماشای فیلم با اینترنت همراه نیازی به خرید اشتراک ندارید. (حجم مصرفی شما تمام بهاء می‌شود). فقط کافی است برای تماشای بهتر آخرین خبرتان را به روز کنید.  
نکته 2: اگر می‌خواهید با تلویزیون هوشمند فیلم تماشا کنید کافی‌ست اینترنت همراه را روی تلویزیون هات‌اسپات کنید و «آخرین خبر» را در مرورگرتان جست‌وجو کنید.
نکته 3: اگر هم از اینترنت خانگی استفاده می‌‌کنید می‌توانید با کمترین قیمت ممکن یک اشتراک بگیرید. در این حالت حجم اینترنت مصرفی شما نیم بهاء خواهد بود.
برای تماشای فیلم و سریال‌های بیشتر به بخش «سینما و چهره» آخرین خبر بروید. این پیشنهادها را هم از دست ندهید:




.

.

.

.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar