نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

رمزگشایی از قتل در آکادمی پلیس نیویورک

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
رمزگشایی از قتل در آکادمی پلیس نیویورک

آخرین خبر/ اگر اهل داستان‌‌‌های معمایی هستید، اگر فیلم‌‌‌های جنایی که ذهن را درگیر می‌‌‌کند  دوست دارید، اگر از کتاب‌‌‌های رازگونه ادگار آلن‌‌‌پو لذت بردید، یک پیشنهاد ویژه برای شما داریم: فیلم «چشم‌‌‌آبی کمرنگ» که داستانی معمایی، جنایی و تاحدی ترسناک و البته با محوریت یکی از بنیان‌‌‌گذاران داستان‌‌‌های کارآگاهی یعنی ادگار آلن‌‌‌پو دارد.

فیلمی جذاب که عطش حل معمای شما را گام‌‌‌به‌‌‌گام با یک طراحی صحنه خاص سیراب می‌‌‌کند. فیلمنامه‌‌‌نویس و کارگردان فیلم اسکات کوپر است که دو فیلم مطرحش «هاستیلز» و «آنتلرز» هستند و قدرتش دربیان قطره‌‌‌چکانی یک اثر معمایی فوق‌‌‌العاده است. در این فیلم که به‌‌‌تازگی اکران شده بازیگر اسکاری یعنی کریستین بیل نقش یک کارآگاه کارکشته و خسته را بازی می‌‌‌کند که در سال 1830 قرار است از ماجرای یک قتل در آکادمی پلیس نیویورک پرده بردارد. اما حین تحقیقاتش با یک دانشجوی باهوش و شاعر مسلک به‌‌‌نام ادگار آلن‌‌‌پو آشنا می‌‌‌شود. همان آلن‌‌‌پو معروف که به‌‌‌خاطر داستان‌‌‌های دلهره‌‌‌آور و معمایی مشهور است و شخصیت مرموزش که همزمان در داستان‌‌‌نویسی، شعر، رمزنگاری و کیهان‌‌‌شناسی نابغه بوده برای همه جذاب است. این‌‌‌دو در کنار هم سعی می‌‌‌کنند پرونده قتل یک دانشجوی افسری را حل کنند.

فیلم مبتنی بر زمان و داستانی که روایت می‌‌‌کند طراحی صحنه تاریک، سرد، وهم‌‌‌آلود و بازی‌‌‌های پرکشش و خاصی دارد. سوای کریستین بیل که نیازی به تعریف ندارد، هری ملینگ در نقش ادگار آلن‌‌‌پو چشم‌‌‌نواز ظاهر می‌‌‌شود. لحنی که او به‌‌‌بازی‌‌‌اش اضافه کرده بسیار جالب است. فیلم هیچ ممیزی خاصی ندارد لذا نسخه پیشنهادی ما تفاوت ملموسی با نسخه اصلی ندارد. اگر از نِت همراه استفاده می‌‌‌کنید می‌‌‌توانید بدون خرید اشتراک و از لینک زیر این فیلم را به‌‌‌صورت رایگان (با حجم تمام بهاء) تماشا کنید و لذت ببرید.

>>> تماشای فیلم با زیرنویس فارسی

برای تماشای فیلم و سریال‌های بیشتر به بخش «سینما و چهره» آخرین خبر بروید. این پیشنهادها را هم از دست ندهید:




 

.

.

.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar