برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

«حماسه وینلند» انیمه‌ای تاریخی و حماسی

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
«حماسه وینلند» انیمه‌ای تاریخی و حماسی

آخرین خبر/ تاریخ اروپا با نام مبارزان وایکینگی که از سوئد و دانمارک بودند گره خورده است. مبارزانی که دنیا شجاعت و جسارت آنان را فراموش نخواهد کرد و اتفاقات بزرگی رقم زدند. یکی از شخصیت‌های معروف قرون 11 و 12 میلادی که اتفاقات شگفت‌انگیزی را رقم زد و نامش با تاریخ اروپا گره خورده است شخصی است به‌نام «تورفین» که از یک روستای کوچک ظهور می‌کند و سرزمین‌های زیادی را کشف و فتح می‌کند. انیمه جذاب «حماسه وینلند» هرچند توسط ژاپنی‌ها تولید شده و امتیاز شگفت‌انگیز 8.8 را از کاربران شبکه‌های اجتماعی گرفته، اما نگاهی به زندگی تورفین و وقایعی دارد که وایکینگ‌ها در قلمروی پادشاهی انگلستان آن زمان رقم زدند. انیمه‌ای جذاب، خشن، با داستانی پر از التهاب و ماجراجویی که بعد از سه قسمت اول، به‌مرور خیلی جذاب می‌شود و همزمان که سرگرم‌کننده است مخاطب را با روایتی دراماتیک از تاریخ اروپا قبل از رنسانس آشنا می‌کند. (برای تماشا کلیک کنید)

داستان چیه؟

ماجرا در دهکده‌ای که ساکنانش ماهیگیر هستند آغاز می‌شود. تورفین پسری 6 ساله است که پدرش برای جنگ فراخوانده می‌شود. «تورس غول» پدر تورفین یک سرباز معروف بوده که بعد از عاشق شدن و تشکیل خانواده، سمت انزوا کشیده شده تا زندگی آرامی در کنار همسر و فرزندانش داشته باشد. اما شهرت و توانایی او می‌تواند گره جنگ‌هایی را باز کند و پادشاه دنبال بهره‌برداری است. اما توطئه‌ها آغاز می‌شود و با قتل  تورس، تورفین از همان 6 سالگی رویای گرفتن انتقام پدر، و فتح سرزمین‌های جدید را در سر می‌پروراند و به‌مرور به آن‌ها می‌رسد. این انیمه جذاب، برخلاف دیگر انیمه‌ها فانتزی نیست، محوریتش شخصیت‌های خیالی یا ژاپنی نیستند و درامش هم پرکشش و البته با لحظات کمدی خاصی است که در دل موقعیت‌های جدی شکل می‌گیرد. البته نباید از خشونت و خون‌ریزی انیمه غافل شد که باعث می‌شود مناسب بچه‌های زیر 12 سال نباشد. خبر خوب این‌که هر 24 قسمت این انیمه جذاب را می‌توانید از لینک زیر با دوبله فارسی اختصاصی ببینید.

>>> تماشای انیمه «حماسه وینلند» با دوبله اختصاصی

نکته 1: برای تماشای فیلم با اینترنت همراه نیازی به خرید اشتراک ندارید. (حجم مصرفی شما تمام بهاء می‌شود). فقط کافی است برای تماشای بهتر آخرین خبرتان را به روز کنید.  
نکته 2: اگر می‌خواهید با تلویزیون هوشمند فیلم تماشا کنید کافی‌ست اینترنت همراه را روی تلویزیون هات‌اسپات کنید و «آخرین خبر» را در مرورگرتان جست‌وجو کنید.
نکته 3: اگر هم از اینترنت خانگی استفاده می‌‌کنید می‌توانید با کمترین قیمت ممکن یک اشتراک بگیرید. در این حالت حجم اینترنت مصرفی شما نیم بهاء خواهد بود.
برای تماشای فیلم و سریال‌های بیشتر به بخش «سینما و چهره» آخرین خبر بروید. این پیشنهادها را هم از دست ندهید:





.

.

.

.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره