نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

«لباس»؛ یک گنگستری مافیایی که تا لحظه آخر غافلگیرمان می کند

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
«لباس»؛ یک گنگستری مافیایی که تا لحظه آخر غافلگیرمان می کند

آخرین خبر/ فیلم های گنگستری که به مافیا مربوط شوند، یکی از ژانرهای مورد علاقه تماشاگران است. فیلم هایی که علاوه بر جنایی بودن، گاهی معمایی هم هستند. یکی از بهترین های این ژانر در سال 2022 فیلمی است به نام «لباس».

داستانش چیه؟

داستان «لباس» درباره لئونارد، یک خیاط ماهر است که خودش را برشکار معرفی می کند، یعنی یک درجه از خیاط بالاتر. او که اهل انگلستان بوده، حالا در شیکاگو یک خیاطی شیک زده که در مدت کوتاهی مورد توجه پولدارهای شهر قرار گرفته است. از طرفی می بینیم که رفت و آمدهای مشکوکی به این خیاطی انجام می شود که متوجه می شویم لئونارد مورد اعتماد مافیای شهر قرار گرفته و آن ها در خیاطی او یک صندوق گذاشته و نامه ها و بسته هایشان را در پوشش این خیاطی رد و بدل می کنند. لئونارد یک منشی وفادار هم دارد. میبل دختر جوانی است که دوست دارد مستقل شود تا بتواند جهانگردی کند. داستان از جایی اوج می گیرد که متوجه می شویم در شهر بین گروه های مافیایی درگیری رخ داده و دو نفرشان به خیاطی لئونارد پناه می آورند. از این جاست که بیننده طوری درگیر داستان می شود که نمی تواند یک لحظه پلک به هم بزند. (برای تماشای فیلم کلیک کنید)

چرا ببینیم؟

داستان مانند یک تله تئاتر فقط در یک لوکیشن و با چند کاراکتر محدود می گذرد. با روایت های خیاط که شنیدنش جذاب استو خسته کننه نیست. رابطه بین لئونارد و میبل یک رابطه پدر و دختری زیباست که بیننده را جذب خود می کند. ولی داستان هر لحظه یک برگ برنده جدید رو می کند. پیچیدگی موضوع که دائم در حال چرخش است، بیننده را مجذوب خود می کند. اضافه کنید به این ها بازی زیبای مارک رایلنس در نقش خیاط که بیننده را با یک روان شناسی خاص مسحور خود می کند، طراحی لباس و صحنه زیبا و البته پایان بندی غافلگیرانه. شما می توانید این فیلم زیبا را با دوبله اختصاصی و حرفه ای از لینک زیر تماشا کنید:

>>> تماشای فیلم لباس با دوبله فارسی

نکته 1: برای تماشای فیلم با اینترنت همراه نیازی به خرید اشتراک ندارید. (حجم مصرفی شما تمام بهاء می‌شود). فقط کافی است برای تماشای بهتر آخرین خبرتان را به روز کنید.  
نکته 2: اگر می‌خواهید با تلویزیون هوشمند فیلم تماشا کنید کافی‌ست اینترنت همراه را روی تلویزیون هات‌اسپات کنید و «آخرین خبر» را در مرورگرتان جست‌وجو کنید.
نکته 3: اگر هم از اینترنت خانگی استفاده می‌‌کنید می‌توانید با کمترین قیمت ممکن یک اشتراک بگیرید. در این حالت حجم اینترنت مصرفی شما نیم بهاء خواهد بود.
برای تماشای فیلم و سریال‌های بیشتر به بخش «سینما و چهره» آخرین خبر بروید. این پیشنهادها را هم از دست ندهید:






 

.

.

.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره