نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

«سی و نُه»؛ سریالی مخصوص خانم‌ها

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
«سی و نُه»؛ سریالی مخصوص خانم‌ها

آخرین خبر/ سن مقوله عجیبی است، تا وقتی جوان هستیم فکر می‌کنیم به میانسالی که برسیم اتفاقات بزرگی را رقم می‌زنیم، اما وقتی به میانسالی می‌رسیم می‌فهمیم راه طولانی در پیش داریم و بخش زیادی از اهداف‌مان در زمینه‌های شغلی، حرفه‌ای، زندگی شخصی و عاطفی‌مان تامین نشده. برای خیلی‌ها میان‌سالی توام با سرخوردگی است. اما اگر این دنیا را بشناسیم و از روابط کامل دوستانه یا خانوادگی برخوردار باشیم می‌توانیم بحران «چهل سالگی» را به‌سلامت و بدون افسردگی رد کنیم. سریال «سی ونُه» درباره همین چالش‌هاست به‌خصوص در دنیایی زنانه.

سه رفیق و دنیایی تجربه

سریال داستانی درام و عاشقانه دارد. سه رفیق صمیمی با تکیه بر دوستی و رابطه قوی که با هم دارند تلاش می‌کنند از چالش‌های سن و سال‌شان عبور کنند و به درک زیباتری از زندگی برسند. سریال تولید کره جنوبی است اما به‌خاطر تاکید بر دنیای زنانه به شکل کلان، با مفاهیم عمیق انسانی روبه‌روست. اندک کمدی در ساختار و بافت داستان هست که باعث جذاب‌تر شدنش هم می‌شود. هرچند به‌نظر می‌رسد موضوع اصلی سریال درباره خانم‌های میان‌سال است اما داستان پرکشش و تجربه‌های موجود در آن باعث می‌شود خانم‌های جوان‌تر هم از تماشایش هم لذت ببرند هم یاد بگیرند. خبر خوب این‌که این سریال دوست‌داشتنی را می‌توانید با دوبله فارسی اختصاصی از لینک زیر تماشا کنید.

>>> تماشای سریال با دوبله فارسی اختصاصی

نکته 1: برای تماشای فیلم با اینترنت همراه نیازی به خرید اشتراک ندارید. (حجم مصرفی شما تمام بهاء می‌شود). فقط کافی است برای تماشای بهتر آخرین خبرتان را به روز کنید.  
نکته 2: اگر می‌خواهید با تلویزیون هوشمند فیلم تماشا کنید کافی‌ست اینترنت همراه را روی تلویزیون هات‌اسپات کنید و «آخرین خبر» را در مرورگرتان جست‌وجو کنید.
نکته 3: اگر هم از اینترنت خانگی استفاده می‌‌کنید می‌توانید با کمترین قیمت ممکن یک اشتراک بگیرید. در این حالت حجم اینترنت مصرفی شما نیم بهاء خواهد بود.
برای تماشای فیلم و سریال‌های بیشتر به بخش «سینما و چهره» آخرین خبر بروید. این پیشنهادها را هم از دست ندهید:





.

.

.

.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره