برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

چشم‌هایی که فقط متافیزیک را می‌بینند

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
چشم‌هایی که فقط متافیزیک را می‌بینند

آخرین خبر/ ما فیلم ترسناک می‌بینیم تا از روزمرگی‌های ملال‌آور دور شویم. هیجان و آدرنالینی که حین تماشای آثار ژانر وحشت در ما ایجاد می‌شود پاسخی است به‌روزهای تکراری که هیچ فرقی با هم ندارند و باعث می‌شوند دلمان لک بزند برای کمی تنوع. از آن‌جایی که در زندگی روزمره امکان تجربه‌های ماورایی را نداریم پس می‌زنیم توی کار فیلم‌های ترسناکی مثل «ایوانا». فیلمی با لوکیشن متفاوت نسبت به بقیه آثار ژانر وحشت. با معرفی این فیلم همراه ما باشید.

جنازه‌ای که سر ندارد

فیلم داستان خواهر و برادری است که بعد از فوت پدر و مادرشان برای مدتی به خانه پدربزرگ‌شان می‌روند. خواهر مشکل بینایی دارد و از هرچیزی فقط یک سایه موهوم می‌بیند. از وقتی هم چشمانش مشکل پیدا کرده چیزهایی را به‌صورت غیرشفاف می‌بیند که بقیه نمی‌توانند ببینند. خانه پدربزرگ در منطقه‌ای غیرشهری قرار دارد و قبلاً محل زندگی هلندی‌هایی بوده که با خشونت زیادی به قتل رسیده‌اند. حین بازی‌های پسر، ساختمانی مخوف در نزدیکی خانه پدربزرگ پیدا می‌شود که مجسمه‌ای بدون سر در آن قرار دارد. لااقل شخصیت‌های داستان تصور می‌کنند که با یک مجسمه طرف هستند. همزمان گرامافونی قدیمی که موزیکی ترسناک پخش می‌کند هم پیدا می‌شود. پیدا شدن این‌دو آغاز وقوع اتفاقات عجیبی مثل دیده‌شدن ارواح و پیدا شدن یک جنازه جدید است. کم‌کم دخترک که اِمبر نام‌دارد می‌فهمد چیزهایی که می‌بیند در حقیقت تصاویری از گذشته هستند. روند اتفاقات کابوس‌وار برای خانواده سرعت می‌گیرد و با وحشت و قتل مواجه می‌شوند. (تماشای فیلم با دوبله فارسی)

چرا ببینیم؟

در این فیلم خبری از یک قاتل روانی که چون آنتن موبایل شخصیت‌ها پریده و دسترسی به پلیس ندارند یکی‌یکی‌شان را می‌کشد، نیست. در حقیقت با یک فیلم ژانر وحشت آسیایی که خط داستانی‌اش بیشتر متکی بر اتفاقات ماورایی است مواجهیم. لوکیشن فیلم هم شهری نیست. اما از انبارهای ترسناک که چراغش چشمک می‌زند و وز وز می‌کند هم خبری نیست. با این‌همه تفاوت، اما مسیر اصلی داستان ترسناک نیست و سکانس‌های التهاب‌آور بیشتر مبتنی بر تکنیک‌های سینمایی درآمده‌اند تا اتمسفر داستان. در عین‌حال فیلم برای طرفداران ژانر وحشت می‌تواند تجربه متوسطی باشد که نه آزاردهنده است نه آن‌ها را در ترسیدن یک گام جلو می‌برد. نکته مثبت دیگر ماجرا اما دوبله فارسی است و ممیزی بسیار کمی که خط داستان را هیچ تغییری نداده و آزادهنده نیست.

>>> تماشای فیلم با دوبله اختصاصی

نکته 1: برای تماشای فیلم با اینترنت همراه نیازی به خرید اشتراک ندارید. (حجم مصرفی شما تمام بهاء می‌شود). فقط کافی است برای تماشای بهتر آخرین خبرتان را به روز کنید.  
نکته 2: اگر می‌خواهید با تلویزیون هوشمند فیلم تماشا کنید کافی‌ست اینترنت همراه را روی تلویزیون هات‌اسپات کنید و «آخرین خبر» را در مرورگرتان جست‌وجو کنید.
نکته 3: اگر هم از اینترنت خانگی استفاده می‌‌کنید می‌توانید با کمترین قیمت ممکن یک اشتراک بگیرید. در این حالت حجم اینترنت مصرفی شما نیم بهاء خواهد بود.
برای تماشای فیلم و سریال‌های بیشتر به بخش «سینما و چهره» آخرین خبر بروید. این پیشنهادها را هم از دست ندهید:






 

  
.

.

.

.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar