برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

پازل دشوار یک جنایت در درامی روان‌شناسی

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
پازل دشوار یک جنایت در درامی روان‌شناسی

آخرین خبر/ مینی‌سریال‌های جنایی که درامی پررمز و راز را در بستر جامعه‌ای تاریک و روبه‌تباهی روایت می‌کنند در دنیای صنعت سرگرمی و سریال‌سازی روی بورس هستند. شبکه معروف اچ‌بی‌او هم به موازات ساخت سریال‌های پرخرجی مثل «خاندان اژدها» با تولید «فروپاشی» درصدد جذب مخاطب با مینی‌سریالی جمع و جور و جنایی کرد که رگه‌هایی از روان‌شناسی فردی و اجتماعی را دارد. سریالی که برخی اپیزودهایش حتی رکورد تماشای «بازی تاج وتخت» را هم جابه‌جا کرد. با معرفی «فروپاشی» با بازی نیکول کیدمن و هیوگرانت همراه ما باشید.

حل معما در 6 قسمت

سریال داستان یک روان‌شناس موفق و پولدار است که همزمان با شغلش، عضو انجمن مادران مدرسه فرزندش هم هست. او و دیگران مادران جلساتی را برای پیش‌برد برنامه‌های مدرسه برگزار می‌کنند. در یکی از جلسات حضور یک عضو جدید و مشکوک همه چیز را تغییر می‌دهد. همزمان با یک برنامه پرزرق و برق در مدرسه، رفتارهای عجیب این عضو تازه‌وارد بیشتر توی چشم می‌آید. فردای آن روز دو اتفاق برای خانم روان‌شناس می‌افتد. شوهرش غیب می‌شود و عضو جدید انجمن مادرانه مدرسه هم به طرز فجیعی به‌قتل می‌رسد. انگار محاکمه‌ای صحرایی توسط خشم رخ داده و حالا حقیقتی خونین پیش‌چشم همه است. قاتل چه‌کسی است؟ (تماشای سریال با دوبله اختصاصی)

چرا ببینیم؟

سریال به زیبایی از همان لحظات اول سرنخ‌هایی را پیش چشم مخاطب می‌گذارد تا قدم به قدم او را به حقیقت نزدیک کند. جنایتی که بسترش روابط خانوادگی و هسته مرکزی‌اش یک جامعه به‌ظاهر نرمال است اما در پس آرامش و رفاه‌شان گذشته تاریکی در جریان است که سریال روی آن نور می‌اندازد. بازی‌های چشم‌نواز هنرپیشه‌های مطرح، داستانی با ریتم عالی و گره‌های جذاب همه کمک می‌کنند تجربه‌ای جذاب و پرچالش برای ذهن ما به‌عنوان مخاطب فعالی پیش بیاید که دوست داریم از داستان جلو بزنیم و از دل سرنخ‌ها و انگیزه‌ها هویت قاتل را حدس بزنیم. صداهای آشنایی چون کیکاوس یاکیده، فریبا رمضان‌پور و... کار دوبله حرفه‌ای و اختصاصی این سریال را به‌عهده داشتند که می‌توانید از لینک زیر به تماشایش بنشینید. از آن‌جایی که اگر اشتراک نداشته باشید حجم اینترنتی تمام محتواهای بخش «فیلم و سریال» آخرین خبر برای شما تمام بهاء خواهد بود بهتر است در بخش تنظیمات کیفیت سریال را کاهش دهید تا حجم‌تان زود تمام نشود.

>>> تماشای سریال با دوبله اختصاصی

نکته 1: برای تماشای فیلم با اینترنت همراه نیازی به خرید اشتراک ندارید. (حجم مصرفی شما تمام بهاء می‌شود). فقط کافی است برای تماشای بهتر آخرین خبرتان را به روز کنید.  
نکته 2: اگر می‌خواهید با تلویزیون هوشمند فیلم تماشا کنید کافی‌ست اینترنت همراه را روی تلویزیون هات‌اسپات کنید و «آخرین خبر» را در مرورگرتان جست‌وجو کنید.
نکته 3: اگر هم از اینترنت خانگی استفاده می‌‌کنید می‌توانید با کمترین قیمت ممکن یک اشتراک بگیرید. در این حالت حجم اینترنت مصرفی شما نیم بهاء خواهد بود.
برای تماشای فیلم و سریال‌های بیشتر به بخش «سینما و چهره» آخرین خبر بروید. این پیشنهادها را هم از دست ندهید:






 
.

.

.

.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar