برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
جذاب ترین هابرگزیده
سینما و چهره ها

سوءاستفاده از قرنطینه کرونایی برای جنایت

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
سوءاستفاده از قرنطینه کرونایی برای جنایت

آخرین خبر/ روزهای سخت و عجیبی که به‌‌خاطر کرونا دنیا تعطیل شده بود را هیچ‌‌وقت فراموش نخواهیم کرد. شرایط ترسناکی که نمی‌‌دانستیم چه اتفاقی رقم خواهد خورد. یک زندگی آخرالزمانی و مخوف که حالا دستمایه ساخت یک فیلم دلهره‌‌آور و اسلشر شده به‌‌نام «مریض». فیلمی که داستانش در دل روزهای اول ترسناک‌‌ترین پاندمی تاریخ می‌‌گذرد و قاتلی که قرنطینه عمومی را فرصت خوبی برای جنایت دیده. همراه «آخرین خبر» باشید برای معرفی این فیلم.

یک روانی در تعقیب شکارهایش

فیلم در یک هایپرمارکت آغاز می‌‌شود. جایی که مردم خرید فراوانی انجام می‌‌دهند تا بتوانند برای مدت نامعلومی در قرنطینه باشند. یک فرد ناشناس پیامک‌‌هایی را برای یکی از حاضران در هایپرمارکت می‌‌فرستد. پیام‌‌هایی که حاکی از آن است ارسال‌‌کننده‌‌اش یک روانی است. خریدار به خانه می‌‌رسد و متوجه می‌‌شود آن آدم روانی از فروشگاه تا خانه او را تعقیب کرده و... در سکانس بعدی با دو دوست آشنا می‌‌شویم که می‌‌خواهند از شهر به ویلایی شیک بروند تا بتوانند از قرنطینه‌‌ای زیبا لذت ببرند. اما نمی‌‌دانند که حالا صیدهای بعدی قاتل روانی هستند. آن‌‌هم به فجیع‌‌ترین شکل ممکن. (تماشای فیلم با زیرنویس فارسی)

التهاب نبرد برای بقاء

حفظ بقاء مهم‌‌ترین انگیزه هر آدمی است. انسان برای بقاء تلاش زیادی می‌‌کند و همین تلاش ایده جذابی برای ساخت فیلم‌‌های پرمخاطب و جذاب است. التهاب و استرس ناشی از این‌‌که ببینیم چه زمانی و چه‌‌طوری قهرمانان می‌‌توانند از دست قاتل روانی فرار کنند؟ انگیزه‌‌های قاتل چیست و... فیلم «مریض» با ایده‌‌ای ساده و البته نسبتاً تکراری، پرداخت تازه‌‌ای به ماجرا تلاش برای فرار از دست قاتل روانی داشته و موفق هم شده. اگر از نِت همراه استفاده می‌‌کنید برای تماشای این فیلم نیازی به خرید اشتراک ندارید، فقط هزینه نت شما تمام بهاء خواهد بود. برای این‌‌که حجم کمتری مصرف کنید بد نیست موقع پخش فیلم با استفاده از بخش تنظیمات کیفیت فیلم را پایین بیاورید. پس با خیال راحت ببینید و لذت ببرید.

>>> تماشای فیلم با زیرنویس فارسی

برای تماشای فیلم و سریال‌های بیشتر به بخش «سینما و چهره» آخرین خبر بروید. این پیشنهادها را هم از دست ندهید:






 

  

.

.

.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar