نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

دختر دریانوردی که با شجاعتش، الهام‌بخش شد

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
دختر دریانوردی که با شجاعتش، الهام‌بخش شد

آخرین خبر/ کم نیستند افرادی که با جسارت کاری را آغاز می‌کنند که نه تنها نام خودشان در تاریخ ماندگار می‌شود که حتی الهام‌بخش دیگران هم می‌شوند. ماجراجویانی که خطر را به جان می‌خرند ولی راهی به روی انسان‌ها باز می‌کنند که تا آن لحظه کسی تصور پیمودن آن را هم نکرده بوده است. فیلمی که معرفی می‌کنیم، براساس زندگی یکی از همین افراد ساخته شده است.

داستان چیست؟

«روح واقعی» یا شور حقیقی، داستان ماجراجویی «جسیکا واتسون» دختر نوجوان ورزشکار و وبلاگنویس استرالیایی است که تصمیم می‌گیرد خود را به چالش بکشد و یک سفر سخت و عجیب را آغاز کند. این فیلم بر اساس داستان واقعی زندگی او ساخته شده است. جسیکا واتسون به عنوان جوان‌ترین فردی که تاکنون به تنهایی، بدون توقف و بدون کمک، دنیا را با قایق طی کرده، سفری را شروع می‌کند که در آن باید با بزرگترین ترس‌های خودش روبه‎رو شود. فیلم داستان سفر ۲۱۰ روزه جسیکا را روایت می‌کند که با قایق اقیانوس‌ها را می‌گردد. او با وجود این که تنها 16 سال سن داشت توانست بیش از 22 هزار مایل دریایی را طی کند. سفری که بی دردسر نبوده و او با چالش‌های بسیار سختی روبه‌رو شده است. جالب است بدانیم واتسون به عنوان استرالیایی جوان سال ۲۰۱۱ انتخاب شد و مدال دریافت کرد. (برای تماشا کلیک کنید)

داستان دختری الهام بخش

در این فیلم شاهدیم که بسیاری انتظار دارند این دختر جوان  با شکست مواجه شود. جسیکا با حمایت مربی قایقرانی خود و والدینش مصرانه تلاش می‌کند تا از پس این کار به ظاهر غیرممکن برآید و در طول 210 روز برخی از چالش‌برانگیزترین مسیرهای دریایی جهان را بپیماید و با مشکلاتی مانند عبور از طوفان‌ها، نقشه‌خوانی و... دست و پنجه نرم کند. او پس از اتمام سفرش و سه روز پیش از تولد ۱۷ سالگی‌اش به سیدنی استرالیا بازمی‌گردد. واتسون درباره این فیلم گفته خودش را یک قهرمان نمی‌داند بلکه فکر می‌کند یک فرد معمولی است که رویایی داشت و سخت کار کرد تا ثابت کند هر چیز واقعاً ممکن است. جسیکا امیدوار است این فیلم الهام‌بخش مردمی از سراسر جهان شود تا سعی کنند قایقرانی کنند و ماجراهای خودشان را خلق کنند. شما می‌توانید این فیلم روز دنیا را با زیرنویس هماهنگ در لینک زیر تماشا کنید.

>>> لینک تماشای رایگان فیلم

نکته 1: برای تماشای فیلم با اینترنت همراه نیازی به خرید اشتراک ندارید. (حجم مصرفی شما تمام بهاء می‌شود). فقط کافی است برای تماشای بهتر آخرین خبرتان را به روز کنید.  
نکته 2: اگر می‌خواهید با تلویزیون هوشمند فیلم تماشا کنید کافی‌ست اینترنت همراه را روی تلویزیون هات‌اسپات کنید و «آخرین خبر» را در مرورگرتان جست‌وجو کنید.
نکته 3: اگر هم از اینترنت خانگی استفاده می‌‌کنید می‌توانید با کمترین قیمت ممکن یک اشتراک بگیرید. در این حالت حجم اینترنت مصرفی شما نیم بهاء خواهد بود.
برای تماشای فیلم و سریال‌های بیشتر به بخش «سینما و چهره» آخرین خبر بروید. این پیشنهادها را هم از دست ندهید: 





.

.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره