نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

«زمان آرماگدون» فیلمی درباره بحران بلوغ و هویت در نوجوانان

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
«زمان آرماگدون» فیلمی درباره بحران بلوغ و هویت در نوجوانان

آخرین خبر/ یکی از چالش‌‌برانگیزترین دوران زندگی هرکسی، روزهایی است که کم کم حال وهوای بلوغ را با ورود به دنیای بزرگترها تجربه می‌‌کنند. در دوران بلوغ آدم‌‌ها براساس هویتی که می‌‌خواهند برای خودشان تعریف کنند سعی می‌‌کنند از باید و نبایدهای بزرگترها اعم از خانواده یا معلم فاصله بگیرند، خودشان را در حلقه دوستان تعریف کنند تا به هویت تازه‌‌ای برسند. فیلم «زمان آرماگدون» به کارگردانی جیمز گری، کسی که با درو کردن چند جایزه در جشنواره‌‌های کن و برلین برای خودش اعتباری جمع کرده یکی از بهترین نمونه‌‌های درام درباره نوجوانان است که چند بازیگر مطرح مثل آنتونی هاپکینز و آن هاتاوی در آن بازی می‌‌کنند. داریوش خنجی، فیلمبردار افسانه‌‌ای دورگه ایرانی فرانسوی هم پشت دوربین این اثر قرار گرفته که در ادامه به معرفی آن می‌‌پردازیم.

داستانش از چه قراره؟

فیلم در دهه 80 می‌‌گذرد، پسر نوجوانی به‌‌نام پائول از خانواده‌‌ای ثروتمند تصمیم می‌‌گیرد به‌‌جای درس خواندن در یک مدرسه غیرانتفاعی مجلل، در یک مدرسه معمولی تحصیل کند. خانواده پائول ترجیح می‌‌دهند پسرشان با درس خواندن زیاد، به یک شغل مناسب و درآمد ثابت برسد. اما پائول ترجیح می‌‌دهد در دنیای خودش باشد. او در مدرسه و درحالی‌‌که جامعه هنوز درگیر مفاهیم نژادپرستانه است با پسری سیاه‌‌پوست دوست می‌‌شود. پسری که پدر و مادر ندارد و روحیه مخربی را در مدرسه بروز می‌‌دهد. فیلم با طرح مفاهیمی حول رفاقت، بلوغ، هویت، مفهوم زندگی و چالش‌‌هایش و ورود به واقعیت‌‌های جامعه از زاویه دید دو نوجوان، مورد توجه منتقدان قرار گرفت و هرچند نامزد کن 2022 هم شد اما شاید به‌‌خاطر داستان گزنده و رئالش چندان برای مخاطب معمولی جذاب نباشد. اما قطعاً فیلم می‌‌تواند هشدارهایی به خانواده‌‌هایی که فرزندی در آستانه بلوغ دارند بدهد و با مضمونش ذهن بیننده را درگیر کند. این فیلم را می‌‌توانید از لینک زیر با دوبله فارسی اختصاصی ببینید.

>>> تماشای فیلم با دوبله فارسی اختصاصی

نکته 1: برای تماشای فیلم با اینترنت همراه نیازی به خرید اشتراک ندارید. (حجم مصرفی شما تمام بهاء می‌شود). فقط کافی است برای تماشای بهتر آخرین خبرتان را به روز کنید.  
نکته 2: اگر می‌خواهید با تلویزیون هوشمند فیلم تماشا کنید کافی‌ست اینترنت همراه را روی تلویزیون هات‌اسپات کنید و «آخرین خبر» را در مرورگرتان جست‌وجو کنید.
نکته 3: اگر هم از اینترنت خانگی استفاده می‌‌کنید می‌توانید با کمترین قیمت ممکن یک اشتراک بگیرید. در این حالت حجم اینترنت مصرفی شما نیم بهاء خواهد بود.
برای تماشای فیلم و سریال‌های بیشتر به بخش «سینما و چهره» آخرین خبر بروید. این پیشنهادها را هم از دست ندهید:



.

.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar