نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

«آکادمی آمبرلا» یک کمدی اکشن ابرقهرمانی

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
«آکادمی آمبرلا» یک کمدی اکشن ابرقهرمانی

آخرین خبر/ نوزادانی عجیب که هرکدام یک توانایی خاص دارند توسط مردی مرموز و خاص به سرپرستی گرفته می‌شوند تا «آکادمی آمبرلا» تاسیس شود. با بزرگ شدن هرکدام از بچه‌ها، توانایی‌های آن‌ها گسترش پیدا می‌کند. اما با مرگ سرپرستی که به‌نوعی پدر آن‌ها بود تاریکی دنیا را تهدید می‌کند. حالا اعضای آکادمی آمبرلا باید از گوشه کنار دنیا جمع شوند تا هم راز قتل پدر را کشف کنند، هم تهدیدی که بشریت را هدف گرفته خنثی کنند...

چرا ببینیم؟

این چند خط خلاصه یکی از محبوب‌ترین محصولات اختصاصی نتفلیکس است. سریالی با جلوه‌های ویژه جذاب و پرخرج، تیم بازیگران دوست‌داشتنی، داستانی که با فرمولی جذاب شروع می‌شود و گسترش پیدا می‌کند. آکادمی آمبرلا یک اکشن ماجراجویانه، با رگه‌هایی از کمدی موقعیت با دقت، با خرده‌داستان‌هایی عاشقانه است که با یک فانتزی قوی مخلوط شده و اثری موفق را پدید آورده. البته جنس فانتزی فیلم از آثار علمی و تخیلی جدی دور است و بیشتر جنبه تخیل بر واقعیت غالب است اما اگر منطق سریال را بپذیرید با اثری سرگرم‌کننده مواجهید که می‌توان آن‌ را یک نسخه امروزی و حتی بهتر از سریال محبوب «قهرمانان» دانست. موفقیت فصل اول این سریال چنان بالا بود که نتفلیکس را برای سرمایه‌گذاری روی فصل‌های بعدی ترغیب کرد. امتیاز سریال 7.9 است که برای اثری فانتزی بالاست. همین‌طور منتقدان وبگاه روتن تومیتوز هم با 88 درصد رای مثبت بر موفقیت اثر صحه می‌گذارند. اگر اهل تماشای فانتزی‌هایی هستید که ابرقهرمانانش توانایی‌های جالب و گاهی بامزه دارند این سریال را با دوبله اختصاصی از دست ندهید.

>>> تماشای رایگان سریال با دوبله اختصاصی

نکته 1: برای تماشای فیلم با اینترنت همراه نیازی به خرید اشتراک ندارید. (حجم مصرفی شما تمام بهاء می‌شود). اگر در تماشای فیلم مشکل داشتید آخرین خبرتان را به‌روز کنید.
نکته 2: اگر می‌خواهید با تلویزیون هوشمند فیلم تماشا کنید کافی‌ست اینترنت همراه را روی تلویزیون هات‌اسپات کنید و «آخرین خبر» را در مرورگرتان جست‌وجو کنید.
نکته 3: اگر هم از اینترنت خانگی استفاده می‌‌کنید می‌توانید با کمترین قیمت ممکن یک اشتراک بگیرید. در این حالت حجم اینترنت مصرفی شما نیم بهاء خواهد بود.

برای تماشای فیلم و سریال‌های بیشتر به بخش «سینما و چهره» آخرین خبر بروید. این پیشنهادها را هم از دست ندهید:


.

.

.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره