نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

روایت کمدی از زندگی اسطوره فوتبال؛ «توتی»

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
روایت کمدی از زندگی اسطوره فوتبال؛ «توتی»

آخرین خبر/ کمتر کسی است که اهل ورزش و به‌خصوص فوتبال باشد و اسم «توتی» را نشنیده باشد. یک فوق ستاره وفادار که فوتبالیست به‌دنیا آمد، ستاره شد، درخشید و درخشید تا اسطوره و افسانه شد. نه فقط برای تیمش «رم» که 25 سال پیراهنش را پوشید، بلکه برای همه فوتبال دنیا.

این‌ روزها که نسل بازیکنانی مثل توتی و مالدینی که با یک تیم ظهور می‌کردند و با همان تیم از فوتبال خداحافظی می‌کردند به‌شدت کم شده، قدر امثال او را بیشتر می‌دانیم. توتی از 16 سالگی تا 41 سالگی در 786 بازی به‌عنوان هافبک هجومی و مهاجم برای رمی‌ها به میدان رفت و 307 گل به‌ثمر رساند که در فوتبال نسبتاً دفاعی ایتالیا رکورد جالبی است. سریال «یک کاپیتان» یک اثر زندگی‌نامه‌ای متمرکز روی سال‌های آخر فوتبال الهه جذابیت و فوتبال «رم» است البته با لحن و روایتی کمدی و بامزه. (برای تماشا کلیک کنید) سریالی خوش‌ساخت با شروعی جذاب و یک راوی باحال. هرچند شباهت کم بازیگر اصلی به خود فرانچسکو توی چشم است اما نمی‌شود از جذابیت سریال نگفت. به‌خصوص این‌که در خلال داستان تصاویر آرشیوی و کمتر دیده‌شده‌ای از توتی و فوتبال ایتالیا رو می‌شود که هم‌ خاطره‌انگیز است و هم تماشایی. توتی بازیکن بزرگی بود که روی افتخاراتی مثل قهرمانی در لیگ قهرمانان و... خط کشید اما به‌ تیمش وفادار ماند و برای همین محبوبیت زیادی در دنیای فوتبال دارد و حالا روایتی کمدی و فوتبالی از زندگی او می‌تواند جذاب و سرگرم کننده باشد. پس برای تماشای سریال به لینک زیر مراجعه کنید.

>>> لینک تماشای سریال با زیرنویس فارسی

نکته 1: برای تماشای فیلم با اینترنت همراه نیازی به خرید اشتراک ندارید. (حجم مصرفی شما تمام بهاء می‌شود). فقط کافی است برای تماشای بهتر آخرین خبرتان را به روز کنید.  
نکته 2: اگر می‌خواهید با تلویزیون هوشمند فیلم تماشا کنید کافی‌ست اینترنت همراه را روی تلویزیون هات‌اسپات کنید و «آخرین خبر» را در مرورگرتان جست‌وجو کنید.
نکته 3: اگر هم از اینترنت خانگی استفاده می‌‌کنید می‌توانید با کمترین قیمت ممکن یک اشتراک بگیرید. در این حالت حجم اینترنت مصرفی شما نیم بهاء خواهد بود.
برای تماشای فیلم و سریال‌های بیشتر به بخش «سینما و چهره» آخرین خبر بروید. این پیشنهادها را هم از دست ندهید:





.

.

.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره