نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

معلمی که به خاطر چاقی از شاگردانش فرار می‌کند

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
معلمی که به خاطر چاقی از شاگردانش فرار می‌کند

آخرین خبر/ سریال و فیلم‌های زیادی درباره افرادی که اعتیادهای مختلفی دارند، ساخته شده است. محصولاتی که تاثیرگذار و گاه شعاری و نمایشی بوده‌اند. «نهنگ» فیلمی است درباره اعتیاد به غذا، چاقی و عوارض جسمی و روحی آن. فیلمی تاثیرگذار که داستان یک مرد تنها را روایت می‌کند.

داستان چیه؟

چارلی معلم زبان انگلیسی است. او که آنلاین درس می‌دهد، در خانه‌اش تنهاست و هیچ‌گاه وبکم خود را روشن نمی‌کند. دلیلش هم روشن است: چارلی به شدت به خوردن غذای مضر معتاد است و به طرز ناراحت‌کننده‌ای چاق است و نمی‌خواهد شاگردانش او را ببینند. او که زندگی مشترک موفقی نداشته خود را در خانه حبس کرده و فقط با درس دادن و خوردن، خودش را آرام می‌کند. در این میان «لیز» پرستارش تنها کسی است که نگران سلامتی اوست و اصرار دارد به دکتر مراجعه کند چون بیماری‌اش در حال شدید شدن است. اما چارلی نگران هزینه‌است و از طرفی انگیزه‌ای برای خود نمی‌بیند. چارلی تلاش می‌کند دخترش «الی» که هشت سال است او را ندیده، دوباره ببیند و برای این کار به او پیشنهاد پول می‌دهد. (برای تماشا کلیک کنید)

چرا ببینیم؟

داستان فیلم به شکل اغراق شده‌ای درباره تنهایی، گوشه‌یری، اعتیاد و سبک زندگی فست فودی انسان معاصر است. اما به خوبی در دام شعار نمی‌افتد و با نمایش زندگی یک بیمار، به بیننده هشدار می‌دهد تا به خودش بیاید. جدا از داستان فیلم، بازی خیره‌کننده «برندن فریزر» با گریم سنگین و بعد از مدت‌ها دوری از سینما، یکی دیگر از دلایل تماشای این فیلم زیباست. فریزر را که بیشتر در فیلم‌های گیشه‌پسند مانند مومیایی و جورج جنگلی دیده‌ایم، این بار با ایفای یک نقش زیرپوستی تاثیرگذار به خوبی مخاطب را با خود همراه می‌کند. بعد از اولین نمایش فیلم در جشنواره‌ ونیز، تماشاچیان ایستاده چند دقیقه فریزر را تشویق کردند. برای تماشای این فیلم احساسی زیبا می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید:

>>> تماشای فیلم «نهنگ»

نکته 1: برای تماشای فیلم با اینترنت همراه نیازی به خرید اشتراک ندارید. (حجم مصرفی شما تمام بهاء می‌شود). فقط کافی است برای تماشای بهتر آخرین خبرتان را به روز کنید.  
نکته 2: اگر می‌خواهید با تلویزیون هوشمند فیلم تماشا کنید کافی‌ست اینترنت همراه را روی تلویزیون هات‌اسپات کنید و «آخرین خبر» را در مرورگرتان جست‌وجو کنید.
نکته 3: اگر هم از اینترنت خانگی استفاده می‌‌کنید می‌توانید با کمترین قیمت ممکن یک اشتراک بگیرید. در این حالت حجم اینترنت مصرفی شما نیم بهاء خواهد بود.
برای تماشای فیلم و سریال‌های بیشتر به بخش «سینما و چهره» آخرین خبر بروید. این پیشنهادها را هم از دست ندهید:



.

.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره