نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

«یک متر و نیم فاصله»؛ یک عاشقانه پرسوز و گداز

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
«یک متر و نیم فاصله»؛ یک عاشقانه پرسوز و گداز

آخرین خبر/ «یک متر و نیم فاصله» یک فیلم عاشقانه پرسوز و گداز است که بعد از تماشایش قدر عشق، احساسات و حضور افرادی که دوست‌شان دارید را بیشتر می‌فهمید.

داستانش از چه قراره؟

فیلم ماجرای دو جوان است که به‌دلیل سندروم فیروز سیستیک در بیمارستان هستند. افراد مبتلا به این بیماری به‌دلیل وجود باکتری و ویروس‌های مختلف و احتمال انتقال‌شان به هم نباید فاصله کمی با هم داشته باشند. هرچند در تماس با آدم‌های دیگر مشکلی برای مبتلایان به این بیماری خاص پیش نمی‌آید اما یک مترونیم حداکثر فاصله‌ای است که این آدم‌ها می‌توانند با هم داشته باشند. در این بین استلا و ویل هنگام حضور در بیمارستان به هم علاقه‌مند می‌شوند. آن‌هم در شرایطی که ویل در یک قدمی مرگ و ترجیح می‌دهد زندگی را با تمام وجود حس کند اما استلا در آستانه پیوند کبد است و شانس زندگی دارد. هر دو به‌رغم این‌ که می‌دانند نزدیک شدن به هم باعث کوتاه شدن عمرشان و کاهش شانس زنده بودن‌شان می‌شود سعی می‌کنند ملاقات‌های مخفیانه‌ای در بیمارستان داشته باشند و از بیان احساسات عاشقانه‌شان نسبت به هم لذت ببرند... (تماشای فیلم با دوبله اختصاصی)

چرا ببینیم؟

سال‌هاست سینمای جهان یک عاشقانه جسورانه و ممتاز که داستان متفاوتی داشته باشد را به‌ خود ندیده بود. اما در این فیلم شاهد روایتی ممتاز و متفاوت از عشق هستیم. دلدادگی دو جوان مبتلا به فیروز سیستیک که خیلی غم‌انگیز و خطرناک است. یک بیماری که مبتلایان به آن در تکاپوی زیاد برای درک بهتر زندگی در زمان عمر احتمالاً کوتاه‌شان هستند. اما چالش جدی این است که اگر دو مبتلا به این بیماری عاشق هم شوند چه کنند؟ آیا باید برای زنده ماندن قید احساس‌شان را بزنند یا با توجه بیشتر به کیفیت زندگی به جای کمیتش، عشق را تجربه کنند حتی به قیمت جان؟ این سئوالی است که فیلم به زیبایی و در دل داستانی عاشقانه، پر از احساس و بازی‌های فوق‌العاده به آن پاسخ می‌دهد... به‌قول فیلم معروف «لاو استوری»: «عشق یعنی هیچ وقت نگی متاسفم...»

>>> تماشای فیلم با دوبله اختصاصی

نکته 1: برای تماشای فیلم با اینترنت همراه نیازی به خرید اشتراک ندارید. (حجم مصرفی شما تمام بهاء می‌شود). فقط کافی است برای تماشای بهتر آخرین خبرتان را به روز کنید.  
نکته 2: اگر می‌خواهید با تلویزیون هوشمند فیلم تماشا کنید کافی‌ست اینترنت همراه را روی تلویزیون هات‌اسپات کنید و «آخرین خبر» را در مرورگرتان جست‌وجو کنید.
نکته 3: اگر هم از اینترنت خانگی استفاده می‌‌کنید می‌توانید با کمترین قیمت ممکن یک اشتراک بگیرید. در این حالت حجم اینترنت مصرفی شما نیم بهاء خواهد بود.
برای تماشای فیلم و سریال‌های بیشتر به بخش «سینما و چهره» آخرین خبر بروید. این پیشنهادها را هم از دست ندهید:







.

.

.

.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar