نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

جست‌وجوی در زمان برای عشق گمشده

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
جست‌وجوی در زمان برای عشق گمشده

آخرین خبر/ ژانر علمی و تخیلی با داستان‌هایی درباره آینده و اتفاقاتی که رخ می‌دهد همیشه برای مخاطبان سینما جذاب بوده و هست. فیلم‌هایی با موضوعات آخرالزمانی، درباره اتفاقات تلخی که در آینده می‌افتد کنجکاوی مخاطبان زیادی را تحریک می‌کند. اما از اول پیدایش سینما، بدون شک ژانر عاشقانه محبوبیت زیادی داشته. حالا چه می‌شود اگر یک فیلم مخلوطی از هر سه ژانر باشد مثل «خاطره پرداز» یک عاشقانه آخرالزمانی جذاب با حضور هنرمندان شاخصی مثل هیو جکمن، آنجلا صرافیان، ربکا فرگوسن و... که می‌تواند در روز تعطیل با دوبله اختصاصی شما را سرگرم کند.

عشق در هر حالی برنده است

داستان در آینده می‌گذرد، زمانی که مشکلات زیست محیطی باعث شده بخش زیادی از زمین زیر آب برود؛ جنگ سختی در گرفته و آدم‌هایی که باقی مانده‌اند فقط با پناه بردن به خاطرات روزگارشان را شیرین می‌کنند. دو تکنیسین خاطره‌پردازی به کمک دستگاهی خاص به مشتریان کمک می‌کنند روزهای جذاب‌شان را تداعی کنند. اما یک روز با ورود زنی مرموز همه چیز تغییر می‌کند. زنی که مرد خاطره‌پرداز دلباخته او می‌شود و بعد از فقدانش ناچار است با بیرون کشیدن خاطرات از ذهنش معمای غیب شدن عشقش را حل کند. (تماشای فیلم با دوبله اختصاصی)

چرا ببینیم؟

فیلم دورنمای متفاوتی از زندگی ترسیم می‌کند. دنیایی که همه‌چیز تیره و تار شده اما نهایتاً باز هم عشق بهترین سنگر و انگیزه پیروزی بر هر روزگاری دشواری است. فیلم طراحی صحنه شگفت‌انگیزی دارد. زندگی در شهری که روزها همه خوابند و شب‌ها بیدار. جنبه‌های استعاری فیلم شاید در نگاه اول زیر سایه فانتزی قوی آن دیده نشود. اما در کنار داستان جالب، بازیگران خوب و درون‌مایه احساسی و خاص، ریتم فیلم کمی کُند پیش می‌رود. نقطه مثبت دیگر تماشای فیلم از لینک زیر دوبله اختصاصی است. ببینید و لذت ببرید و نظرتان را با ما در میان بگذارید.

>>> تماشای فیلم با دوبله اختصاصی

نکته 1: برای تماشای فیلم با اینترنت همراه نیازی به خرید اشتراک ندارید. (حجم مصرفی شما تمام بهاء می‌شود). فقط کافی است برای تماشای بهتر آخرین خبرتان را به روز کنید.  
نکته 2: اگر می‌خواهید با تلویزیون هوشمند فیلم تماشا کنید کافی‌ست اینترنت همراه را روی تلویزیون هات‌اسپات کنید و «آخرین خبر» را در مرورگرتان جست‌وجو کنید.
نکته 3: اگر هم از اینترنت خانگی استفاده می‌‌کنید می‌توانید با کمترین قیمت ممکن یک اشتراک بگیرید. در این حالت حجم اینترنت مصرفی شما نیم بهاء خواهد بود.
برای تماشای فیلم و سریال‌های بیشتر به بخش «سینما و چهره» آخرین خبر بروید. این پیشنهادها را هم از دست ندهید:






    
.

.

.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar